اخبار نساجی

پدیده تجاوز در هند

پدیده تجاوز در هند

پیکر بی جان وی به رسم آیین هندوان سوزانده و خاکستر شد، اما پدیده و معضل تجاوز برغم اعتراضات گسترده، گویی به این زودی‌ها در هند حل شدنی نیست.

جام فرهنگی؛ شبکه یورو نیوز گزارش داد: دختری ۱۷ ساله که ماه گذشته در روستایی در ایالت «پنجاب» هند در جشن «دیوالی»، جشن نور هندوها، توسط سه مرد ربوده و مورد تجاوز واقع شده بود با خوردن سم خودکشی کرد و در بیمارستان جان سپرد.

 

او در نامه خودکشی‌اش نوشته است که پلیس به جای دستگیری متهمان، او را به پاسگاه فرا خوانده و سوالات ناراحت کننده‌ای را از وی پرسیده‌ است.

 

همزمان، سونیا گاندی، رهبر حزب کنگره، با اشاره به مورد دیگر تجاوز به دختر ۲۳ ساله‌ای که برای درمان به سنگاپور منتقل شده است اظهار امیدواری کرد تا «عدالت در مورد عاملان این جنایت وحشیانه بدون فوت وقت اجراء شود.»

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

حدود یک ماه پس از تجاوز به دختر ۱۷ ساله‌ در ماه نوامبر که سرانجام منجر به خودکشی او شد، دختر دانشجویی نیز در روز روشن و در درون اتوبوسی در دهلی مورد تجاوز گروهی قرار گرفت، عملی که هندی‌های خشمگین بسیاری را این روز‌ها به خیابان‌ها کشانده است.

 

برخی از تظاهرات کنندگان، امروز، با سر دادن شعارهایی خواستار استعفای رئیس پلیس دهلی شدند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×