اخبار فرش ماشینی

فرش ماشینی ایران در سطح بین المللی در نقطه اوج قرار دارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مجری نهمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته گفت: فرش ماشینی ایران در بخش تولید با کیفیت و متنوع، طراحی، دانشو تجربه و تجهیز به تکنولوژی های برتر دنیا در اوج قرار دارد و این صنعت نزدیک به نیمی از ارزش سالیانه صادرات نساجی را به خود اختصاص داده است.

داوود کاشفی اظهار داشت: محور اصلی نمایشگاه امسال بر تقویت صادارت و ایجاد فضای صادراتی برای شرکت ها متمرکز شده است، چون در شرایط کنونی بازار داخلی با افت مصرف و تقاضا مواجه است.

وی تصریح کرد: در حوزه فرش ماشینی باید با شناخت سلیقه و نیاز بازار هر کشور از نظر طرح، رنگ و جنس محصول اقدامات لازم را برای ورود به آن بازار پی ریزی کنیم و مانند کشور ترکیه محور تولید را بر صادرات قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۹۰ درصد بازار فرش ماشینی عراق و افغانستان را از آن خود کرده ایم و بر آنیم تا در این زمینه جلوتر برویم و بازارهای بیشتری را جذب کنیم.

مجری نهمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته تصریح کرد: رسالت ما به عنوان مجریان نمایشگاهی باید برگزاری پربار تر نمایشگاه ها و کمک یه مشارکت کنندگان و فعالان حوزه های مختلف صنعت کشور باشد.

وی اضافه کرد: در این راستا جذب مشارکت خارجی حایز اهمیت بسیاری است چون این شرکت ها علاوه بر انتقال تکنولوژی می توانند دروازه ورد سرمایه گزاران برای به دست آوردن بازارهای صادراتی کشور باشند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×