اخبار نساجی

اختلال ۷۲ ساعته در ۹ مرکز مخابراتی از امروز

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

اختلال ۷۲ ساعته در ۹ مرکز مخابراتی از امروز

به دلیل انجام عملیات توسعه، ارتباط تلفنی مشترکان در ۹ مرکز مخابراتی از امروز به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهدای لواسان با پیش شماره های ۲۲۵۴ الی ۲۲۵۶ در محدوده خیابان های گلستان، گلبرگ، ناران سیدپیاز و در مرکز مخابرات شهید قندی با پیش شماره های ۵۵۸۰، ۵۵۸۱ در محدوده این مرکز و در مرکز مخابرات جماران با پیش شماره های ۲۲۸۰ الی ۲۲۸۳، ۲۲۲۸، ۲۲۲۹، ۲۶۱۰ الی ۲۶۱۳ در محدوده بزرگراه آیت ا… صدر، دیباجی شمالی، پیرنیا، گل شمالی و در مرکز مخابرات شهید اکبری با پیش شماره های ۷۷۱۱، ۷۷۱۲، ۷۷۱۴، ۷۷۷۸، ۷۷۷۹، ۷۷۹۶، ۷۷۳۹، ۷۷۳۲ الی ۷۷۳۵ در محدوده بلوار وفادار، گلستان ششم، شهید باهنر، احسان به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

بر اساس همین گزارش، با اجرای عملیات توسعه ارتباط تلفنی و دیتای مشترکین در مرکز مخابرات شهید نصراللهی، شهید زارعی، شهدای قدس و شهدای ورد آورد از ساعت ۲۴ به مدت ۶ ساعت و در مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره ۲۲۱۱ به مدت ۴ ساعت دچار اختلال می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×