اخبار فرش ماشینی

“فرش سفارشی، نقطه قوت فروش است”

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

در مقابل رشد یکنواخت فروش، محصولات سفارشی با گذشت زمان اهمیت بیشتری خواهند یافت. مصاحبه با طراح فرش حسین رضوانی.

به گزارش سرویس ترجمه مجله نساجی کهن حسین رضوانی طراح برجسته فرش که سال گذشته موفق به کسب جایزه بهترین طرح فرش در نمایشگاه دموتکس ۲۰۱۷ شد. پس از آن صحبت از طرحی در حوزه فرش دارد که به واسطه ان شما می‌توانید آن محصولی را که دلخواه شماست از تولیدکننده درخواست کنید. در ادامه توضیحات حسین رضوانی می‌اید که از شما دعوت می‌کنیم تا مطالعه نمایید.

در راستای محصول سفارشی تلاش‌های ما ادامه دارد و این یک روند بسیار جذاب در حوزه ما است. در حال حاضر محصولات سفارشی تقریبا ۶۵ درصد از تمام سفارشات را تشکیل می‌دهند. زمانیکه مشتریان یک طرح را از یک مجموعه پسند می‌کنند رنگ‌ها و اندازه دلخواه خود را به ما اعلام می‌کنند.این طرح و سیستم سفارش محصول پنج سال پیش آغاز شد و سیستم رنگی خاصی را نیز در ایران تعبیه کرده‌ایم تا سفارش محصول دقیق با رنگ‌های مورد نظر مشتری به دستمان برسد. این به این معناست که ما می‌توانیم رنگ‌های مورد نظر مشتریان خود را تضمین کنیم و مشتری فرشی را که در ذهن دارد دریافت خواهد کرد.

فرش “سفارشی” نقطه قوت بحث فروش بوده و مخاطب آن مشتریان در سراسر جهان است. همانطور که در آمار مشاهده می‌شود. فرش های سفارشی در حال حاضر حدود نیمی از فروش را تشکیل می‌دهند و در آینده نقش مهمی ایفا خواهند کرد. و در برخی بازارها می‌تواند به خوبی پیاده و سازگاری موفقی داشته باشدحتی قادر است پاسخگوی بازار محلی بوده  و خواسته‌های بازار را برآورده کنند. شما نمی‌توانید با اطمینان بگویید که یک فرش یا پارچه قرمزی که در اروپا به فروش می‌رسد در بازار آسیا نیز موفق باشد و محصول سفارشی برای هم تولیدکننده و هم خریدار مطمئناً سودآور خواهد بود.

هر سال از مجموعه‌های جدیدی در DOMOTEX رونمایی می‌شود و در سال آینده نسخه‌های خاصی از مدل‌هایی که نمایندگی‌های مجاز و فروش می‌توانند با نیازهای خاص مشتریان سازگار شوند، عرضه خواهد شد. امسال موضوع “فرش سفارشی” نقش مرکزی در نمایشگاه ایفا کرده است و همچنان این کار را در سال آینده ادامه خواهیم داد و با هم به نظاره خواهیم نشست تا ببینیم چه اتفاقی در انتظار همه ما است.

به نظر من این موضوع روز به روز به طور فزآینده‌ای قابل توجه خواهد شد و با وجود اینکه این صنعت در حال رشد است، محصولات سفارشی اهمیتی بیشتری پیدا خواهند کرد. فرش‌ها به طور خاص فضاهای مربوط به یک اتاق نشیمن یا اتاق ناهارخوری را تشکیل می‌دهند. با این سیستم مشتری می‌تواند محصول مورد نظر خود را تحقق بخشد. سلیقه‌ها متفاوت هستند و این چیزی است که جهان را جذاب می‌کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×