اخبار نساجی

ثبات نسبی طلا در بازار داخل در کنار سقوط اونس جهانی

 

ثبات نسبی طلا در بازار داخل در کنار سقوط اونس جهانی

بهای جهانی طلا درحالی طی روزهای اخیر با روندی نزولی همراه است که پیش بینی کارشناسان از رشد بهای اونس طلا، در ماههای پایانی سال جاری میلادی خبر می داد.

به گزارش سایت طلا، امروز بهای جهانی طلا با سیر کاهشی خود با سقوط ۳۷ دلاری مواجه شد، و هر اونس طلا درپایین ترین رقم به ۱۷۰۹ دلار و ۱۰ سنت رسید.

این در حالیست که قیمت طلا در بازار داخل نسبت به بهای آن در بازار غیر رسمی روزگذشته افت اندکی را شاهد بود.

بر اساس این گزارش، امروز طبق اطلاع رسانی اتحادیه طلاوجواهر تهران، بهای هر مثقال طلای ۱۷ عیار در بازار تهران پس از عبور از مرز ۵۰۹ هزار تومان، به ۵۰۴ هزار و ۵۰۰ تومان تقلیل یافت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بر همین اساس، هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز به ۱۱۷ هزار و۵۰۰ تومان و سپس با ۱۰۰۰ تومان کاهش در آخر وقت بازار به ۱۱۶ هزار و ۵۰۰ رسید.

این گزارش می افزاید امروز هر قطعه سکه بهارآزادی بر اساس اعلام اتحادیه طلاوجواهر تهران، یک میلیون و ۱۳۸ هزار تومان و هر گرم سکه طرح قدیم یک میلیون و ۱۴۱ هزار تومان در بازار معامله شد.

این گزارش حاکیست، هر نیم سکه ۵۷۱ هزار تومان، ربع سکه ۲۸۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۱۶۸ هزار تومان بفروش رسید.

بر پایه این گزارش، با وجود آرامش نسبی در بازار ارز طی روزهای اخیر، اتاق مبادلات ارزی نیز امروز هر دلار آمریکا را بدون نوسان با بهای ۲۴۵۷۹ریال، و یورور را با ۱۲۵ریال کاهش به ۳۱۷۹۰ریال و هر درهم امارات را بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۶۶۹۲ ریال عرضه کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×