اخبار نساجی

بخش نظارت و بازرسی از دولت به اتاق اصناف واگذار شد

 

رییس اتاق اصناف تهران گفت : بخش بازرسی و نظارت از بدنه دولت منتزع و به اتاق اصناف واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی فاضلی روز چهارشنبه در اولین اجلاس رسمی اتاق اصناف تهران اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به دنبال واگذاری امور به مردم بوده و بر اساس همین سیاست بخش نظارت و بازرسی از بدنه دولت جدا و در اختیار اصناف قرار گرفته و اتاق اصناف تهران نیز مسوولیت این کار را پذیرفته است.

وی با اشاره به گذشت بیش از یکماه از آغاز به کار اتاق اصناف تهران واگذاری بخش بازرسی و نظارت را ازنتایج مهم اقدامات اتاق عنوان کرد و گفت: همراهی و هماهنگی سایر اعضای اتاق می تواند در پیشبرد امور اثر مثبت داشته باشد.

فاضلی با بیان این مطلب که هیات رییسه بدون حمایت مجموعه کاری را پیش نخواهد برد، افزود: کار در مجموعه اصناف یک کار جمعی است لذا نیاز به همکاری و راهنمایی همه اعضا داریم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی گفت: کمک همه مجموعه اصناف سبب شد در این زمان ادغام دو مجموعه نامانوس تولیدی و توزیعی انجام شده ونتایج خوبی هم به دنبال داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که تکمیل ساختارهای موجود را در دستور کار داریم، اظهار کرد: دو هفته دیگر ساختار نهایی اتاق تهران نهایی می شود.

رییس اتاق اصناف تهران با اشاره به اهمیت بازرسی و نظارت گفت: کمیته ای از اعضای مجموعه نیز برای همراهی در کنار این بحث قرار می گیرد.

وی افزود: ۵ کمیته تخصصی و سیاست گذاری برای تشکیلات جدید نیز تشکیل شده است.

فاضلی با بیان این که باید زیرساخت های مناسب در اتحادیه ها ایجاد شود، افزود: دولت می تواند در بهبود این زیرساخت ها کمک کند.

اولین اجلاس رسمی اتاق اصناف تهران بعد از ادغام دو مجمع امور صنفی صبح امروز با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار تهران، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران، اعضای اتاق بازرگانی تهران و روسای اتحادیه های صنفی تهران در محل این اتاق برگزار شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×