گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه هیم تکستایل فرانکفورت و بخش ویژه برای فرش ماشینی و کفپوش

نمایشگاه هیم تکستایل (Heimtextil) و شروع رقابت با دموتکس

نمایشگاه هیم تکستایل قصد دارد در سال ۲۰۲۴ با ساختار سالن های مناسب بخش ویژه و جداگانه ای برای فرش ماشینی و انواع کفپوش راه اندازی کند.

بخش جدید برای فرش و کفپوش در بزرگترین و بین المللی ترین نمایشگاه تجاری منسوجات خانگی و قراردادی جهان در انتظار بازدیدکنندگان و غرفه داران بین المللی است. اعلام این خبر بازخورد عالی در بازار داشته است و بسیاری از غرفه گذاران قدیمی نمایشگاه دموتکس برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند.

حتی شرکت هایی که در سال ۲۰۲۳ در هیم تکستایل حضور نداشتند با ثبت نام خود در Heimtextil ۲۰۲۴ به عنوان یک پلت فرم تجاری مهم در صدد یافتن مشتریان جدید در بخش فرش و کفپوش هستند. Heimtextil در ژانویه ۲۰۲۴ در شهر فرانکفورت آلمان برگزار خواهد شد و  با توجه ویژه به طراحی داخلی، روندها و طراجی های الهام بخش، شروع مطمئنی برای فصل جدید فروش در این بخش از صنعت نساجی است.

در سال ۲۰۲۴، Heimtextil با برنامه ریزی دقیق سالن های نوسازی و مجهز شده جدیدی را به مجموعه خود اضافه می کند. سالن جدید و مجهز ۳ با نورپردازی فوق العاده و سالن ۵ به مجموعه اضافه خواهند شد.

از ۹ تا ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴، بازدیدکنندگان جدیدترین مجموعه ها را در بخش دکوراسیون دیوار، فناوری نساجی، بین المللی ترین طیف طراحان پارچه و … را در مرکز نمایشگاهی فرانکفورت ملاقات خواهد کرد.

Heimtextil ۲۰۲۴ در حال گسترش سبد محصولات خود با بخش محصولات جداگانه برای فرش است. بخش فرش و کفپوش منحصراً در سالن جدید ۵.۱ قرار خواهد گرفت. محصولات به نمایش درامده در این بخش از نمایشگاه عبارتند از: فرش های دستباف، دستباف و هندتافت، فرش های ماشینی، فرش های تافتینگ، انواع پادری، گلیم، حصیرها و فرش های جاذب کثیفی و همچنین قالیچه ها و رانرها.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرش ها به طور سنتی جزء لاینفک نمایشگاه هیم تکستیل هستند و تاکنون توسط غرفه داران در سالن های مختلف عرضه شده اند. از سال ۲۰۲۴، این محدوده به طور دائم در یک بخش جداگانه به صورت سالانه ترکیب می شود. بنابراین Heimtextil به تقاضای فزاینده بازار پاسخ می دهد. به این ترتیب خریداران بین المللی یک نمای کلی و بهینه از مجموعه گسترده ای از فرش های به روز دریافت خواهند کرد. این بخش برای عمده فروشان بین المللی و همچنین فروشگاه های لوازم خانگی و دکوراسیون، خرده فروشان مبلمان و فروشگاه های مبلمان و خرده فروشان تخصصی جذاب است.

نمایشگاه هیم تکستایل در فرانکفورت در سال ۲۰۲۳ با ۴۴۰۰۰ بازدید کننده و ۲۴۰۰ غرفه دار از ۱۲۹ کشور به نمایش درآمد.

در پایان می توان گفت هرچند این اقدام نمایشگاه هیم تکستایل نمی تواند تاثیر جدی بر روی نمایشگاه دموتکس هانوفر به عنوان مهمترین نمایشگاه فرش و کفپوش جهان بگذارد اما قطعا بخشی از مشتریان و غرفه گذاران دموتکس را به خود جذب خواهد کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×