اخبار فرش ماشینی

فرش‌های ایرانی خوش درخشیدند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه بین المللی فرش آلمان موسوم به دوموتکس در شهر هانوفر این کشور برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ برنامه “غرفه فنآوری” که از شبکه چهارسیما پخش می شود گزارش مفصل از این نمایشگاه را به مخاطبان خود ارائه می دهد.

این برنامه شنبه ۱۹ اسفند ساعت بیست و دو و سی دقیقه پخش خواهد شد.

نمایشگاه تخصصی فرش ، کف پوش و موکت دوموتکس امسال حدود ۶۰ غرفه گزار فرش دستباف و ماشینی با ملیت ایرانی از سراسر جهان داشت . در این برنامه به اهمیت فرش ایرانی در میان دیگر فرش های جهان و گرایش و علاقه ای که صنعتگران و بازدید کنندگان خارجی به این هنر صنعت ایرانی می دهند پرداخته شده است . فرش دستباف ایران علاوه بر جایگاه هنری ،ارزش های اقتصادی و اجتماعی ارزنده ای در جهان دارد و در زمره ی ۵ قلم اصلی صادرات غیر نفتی ایران به شمار می رود.

نمایشگاه های دوموتکس که معتبرترین نمایشگاه فرش جهان است فرصت مناسبی برای به رخ گفتنی است؛ کشیدن این هنرصنعت ایرانی بود و نظر بازدید کنندگان و رقبای فرش بافات ایرانی گواه خوبی برای این ادعاست . در برنامه ” غرفه فنآوری ” به این وجوه از حضور ایران در دوموتکس پرداخته می شود. غرفه فناوری کاری است از منوچهر امینی که نیلوفر پنکار گویندگی متن آن را به عهده گرفته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×