گزارش نمایشگاه ها

فراخوان مشارکت در نمایشگاه مواد شیمیایی ترکیه

 

با عنایت به توانمندی شرکتهای تولیدکننده مواد شیمیایی کشور از یک سو و نیاز ترکیه به مواد شیمیایی جهت تولیدات انبوه خود(ترکیه شانزدهمین کشور صنعتی دنیا می باشد) همچنین اراده دولتمردان ایران و ترکیه به ارتقاء تراز تجاری دو کشور از ۱۵ میلیارد دلار به ۳۰ میلیارد دلار که به تبع آن بستر تجارت برای داد و ستدهای بیشتر هموارتر می گردد، شرکت مبادلات نوین اقدام به ایجاد پاویون کشورمان در بزرگترین نمایشگاه صنایع شیمیایی منطقه (خاورمیانه، اروپای شرقی و بالکان) جهت معرفی محصولات کارخانجات ایران و ایجاد بسترهای تجرات نموده است.

ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع شیمیایی CHEM SHOW 2014 بیست و چهارم تا بیست و ششم مهرماه در شهر استانبول با گروه کالایی مواد شیمیایی صنایع غذایی، ساختمانی، ایزولاسیون، شوینده و بهداشتی کودهای کشاورزی، داروها، نساجی، رنگ و چسب تولیدکنندگان صنایع مختلف را از ترکیه و اقصی نقاط دنیا گرد هم می آورد. در دوره قبلی تعداد ۱۵۴۸۱ نفر متخصص، بازدیدکننده این نمایشگاه بوده و از ۶۶ کشور دنیا ۱۷۱۳ نفر برای بازدید از آخرین دستاوردها به این نمایشگاه بوده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شرکت مبادلات نوین هزاره سوم به شماره ۰۲۱۶۶۷۴۹۷۰۶ الی ۷ تماس حاصل نمایند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×