اخبار نساجی

عرضه موز با قیمت مصوب در دستور کار قرار گرفت

 

عرضه موز با قیمت مصوب در دستور کار قرار گرفت

رییس اتحادیه میوه و تره بار از عرضه موز با قیمت مصوب به منظور تعدیل قیمت میوه در شب عید خبر داد و افزود: توزیع سیب و پرتقال از ۲۵ اسفند ماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش قدس انلاین به نقل از  شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران ، ‘حسین مهاجران’ افزود: برای تنظیم بازار میوه شب عید، تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار تن سیب و پرتقال خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

وی به عرضه موز با قیمت مصوب به منظور تعدیل قیمت میوه شب عید اشاره کرد و اظهارداشت: قیمت خرده فروشی این محصول حتی از قیمت های عمده فروشی در میادین میوه و تره بار کمتر خواهد بود.

رییس اتحادیه میوه وتره بار تصریح کرد: هم اکنون هر کیلوگرم موز در میادین میوه و تره به قیمت ۱۸۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان عرضه می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های تنظیم بازار میوه شب عید همچون سال گذشته دقیق و با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است، در خصوص قیمت میوه ها افزود: قیمت های مصوب هنوز مشخص نشده اما در جلسه ای با مباشرین طی روزهای آتی قیمت هفته آینده نهایی می‌شود.

مهاجران با بیان اینکه قیمت ها در ایام نوروز افزایش غیر منطقی نخواهند داشت، گفت: این اتحادیه نزدیک به ۴۰۰ واحد صنفی برای توزیع میوه در سراسر کشور را نیز به وزارت صنعت‌، معدن و تجارت معرفی کرده است.

رییس اتحادیه میوه و تره بار به منابع تامین شده از محل تولید داخل و برآورد نیاز بازار در روزهای پایانی سال جاری و روزهای نخستین سال آینده اشاره کردو اظهارداشت: طبق برآوردهای انجام شده تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده نیازی به واردات میوه نیست و در صورتی واردات صورت می گیرد که احتمال کمبود میوه در بازار احساس شود.

وی اضافه کرد: به دلیل کاهش تولید داخلی و مصرف ذخایر میوه در ایام سال نو، بازار با کمبود میوه مواجه خواهد شد و در چنین شرایطی برای تنظیم قیمت بازار و کاهش قیمت ها، در فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده واردات میوه انجام می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×