اخبار فرش ماشینی

دموتکس استانبول را از دست ندهید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

غرفه کهن در نمایشگاه دموتکس استانبول منتظر شماست

نمایشگاه دموتکس خاورمیانه برای دومین سال پیاپی در تاریخ ۹-۷ نوامبر ۲۰۱۳ در شهر استانبول برگزار خواهد شد. (۱۶ لغایت ۱۹ آبان ۹۲)
امروز دیگر اهمیت شهر استانبول بر هیچ کسی پوشیده نیست. شهری که در واقع نقطه ملاقات شرق و غرب به شمار می رود و در سال های اخیر روز به روز جایگاه خود را محکم تر کرده است. استانبول امروزه به یکی از شهر های مهم جهان به شمار میرود و به دلیل جذابیت های بسیار زیادی که دارد به یک شهر نمایشگاهی زیبا تبدیل شده است. به گفته آقای الکساندر کونل مدیر شرکت نمایشگاهی هانوفر آلمان در استانبول این شهر همه چیز برای برگزاری یک نمایشگاه فرش و کفپوش را در حد اعلا دارد.

یک شهر توریستی زیبا با توانایی پذیرایی از مهمانان و بازدیدکنندگان از سراسر جهان، دسترسی آسان برای تعداد بسیار زیادی از کشورهای هدف و از همه مهمتر صنعت قدرتمند نساجی و فرش ماشینی در ترکیه.

در سال گذشته که برای اولین بار دموتکس خاورمیانه یا همان دموتکس دبی به استانبول انتقال یافت ۲۲۲ شرکت کننده از ۲۸ کشور مختلف در این رویداد در فضایی به وسعت ۷۷۷۱ متر مربع حضور یافتند. همچنین در طول ۴ روز برگزاری نمایشگاه بیش از ۵۰۰۰ نفر برای بازدید از نمایشگاه ثبت نام کردند.

حدود ۱۱۰۰ بازدیدکننده حرفه ای از کشورهای مهم منطقه مانند ایران، عربستان صعودی، امارات، لبنان و مصر به استانبول آمدند. در جداول موجود می توانید اطلاعات بیشتری در این مورد بدست آورید. امسال هم مثل سال گذشته ایران در این نمایشگاه در بخش فرش دستباف و ماشینی پاویون رسمی خواهد داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مجله نساجی کهن به عنوان تنها همکار رسانه ای رسمی این نمایشگاه در ایران و تنها مجله تخصصی صنعت فرش ماشینی و موکت ایران، در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت. لازم می دانیم از همین فرصت استفاده و همه فعالان بزرگ فرش ماشینی، موکت و کفپوش را به بازدید از غرفه مجله کهن در نمایشگاه دعوت کنیم. مجله کهن علاوه بر شماره جدید خود، در این نمایشگاه ویژه نامه نمایشگاه را نیز چاپ خواهد کرد.■

کسب اطلاعات بیشتر جهت رزرو غرفه: شرکت فوژان راهبران-۸۸۵۳۹۵۳۹-۰۲۱                                  حضور در ویژه نامه مجله کهن:۷۷۲۴۳۲۹۶-۰۲۱

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×