اخبار نساجی

پوشاک؛ بیشترین کالای مکشوفه و ارائه شده به بازار از سوی سازمان اموال تملیکی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: در سال جاری بیشترین کالایی که مکشوفه بوده و یا از طریق گمرک به سازمان اموال تملیکی سپرده شده پوشاک بوده است.

اردشیر محمدی اظهار کرد: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کالاهایی را به بازار ارائه می‌کند که هیچ مغایرتی از لحاظ بهداشتی، استاندارد و یا مجوز‌های قانونی برای ورود به بازار نداشته باشد.

وی خاطر نشان کرد که در ۱۰ ماهه امسال بیشترین اموالی که عرضه شده در حوزه غیرمنقول بوده است و ارزش آن ۲۶ میلیارد تومان است و بخش اعظم این اموال وثیقه‌هایی بوده است که وثیقه‌گذاران به خاطر نیت خیر در اختیار گمرک قرار داده بودند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی افزود: با توجه به این‌که اگر وارد‌کنندگان به تعهدات خود عمل نکنند وثایق آنها از سوی دولت ضبط و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی سپرده می‌شود ما نیز با توجه به این که اقدام وثیقه‌گذاران خیرخواهانه بوده اکثر این وثایق را به خودشان به صورت تسهیلات ویژه و اقساط ۳۶ ماهه برگردانده‌ایم.

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کالاهای مکشوفه، قاچاق و کالاهایی که در انبارهای گمرک به مدت زیادی باقی‌ مانده باشد و صاحبان آنها نتوانند تعهدات قانونی را برآورده کنند جمع‌آوری کرده و در مزایده‌ای به فروش می‌رساند که امسال بنا به گفته‌ی مدیر عامل این سازمان بیشترین اقلام کالایی را پوشاک تشکیل داده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×