اخبار فرش ماشینی

فرش شادرخ نقطه پایانی جستجوی شما …

گروه صنعتی شادرخ کویر کاشان

گروه صنعتی شادرخ کویر کاشان (فرش شادرخ) در سال ۱۳۸۴ تاسیس گردیده و با تولید فرش های بروز وارد صنعت فرش ماشینی شده است و در طول ۱۵ سال سابقه در این صنعت همواره با به روزکردن خط تولید و ماشین الات پیشرو در تولید فرش های با کیفیت و زیبا بوده است.

گروه صنعتی شادرخ کویر کاشان قصد دارد با ارائه ی محصولات و خدمات به مشتریان خود رضایت و لبخند را بر چهره ی مشتریان عزیز ایجاد کند.

نهایت تلاشمان را می کنیم؛ که به مشتریان خود محصولات با بهترین کیفیت و بالاترین حق انتخاب و احساس رضایتمندی ارائه نماییم.

کاهش ریسک مشتری با گارانتی محصولات؛ احساس وقار از خرید محصولات برند شادرخ راحتی و در دسترس بودن؛ قیمت مناسب و طراحی زیبا و منحصر به فرد در اولویت اهداف و ارزشهای گروه صنعتی شادرخ در قبال شما عزیزان می باشد.

چرا فرش شادرخ کویر؟

این شرکت، با هدف خلاقیت و معرفى طرح‌هاى نوین، همواره از ابتدا سعى در خلق آثارى متنوع جدید و زیبا داشته است. این مجموعه به پشتوانه تیم متخصص و با استفاده ازجدیدترین نرم‌افزارهاى طراحى، به عنوان نماد نوآورى در فرش ماشینى، مطرح گردیده است. تیم طراحى هر ساله با بازدید از معتبر ترین نمایشگاه هاى مطرح مربوطه ، با جدیدترین تکنولوژى طراحى و رنگ و بافت در این صنعت به روز مى باشد.

با استفاده از الیاف مرغوب شرکت درالون آلمان، بهترین و مرغوبترین رنگ ها و مواد شیمیایی کارخانجات ممتاز اروپا، پشم خالص با برند سازمان پشم نیوزلند و نخ ابریشم طبیعی، حضور فرش شادرخ در بازارهای داخلی و جهانی در طی ۱۵ سال تداوم داشته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

از نظر ما خوش نامی و محبوبیت برند فرش شادرخ بدلیل مشتری مداری و استانداردهای بالای کیفیت و نیز نوآوری در طراحی و رنگ آمیزی می باشد. استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید فرش ماشینی نیز تائیدی بر اهمیت تولید محصول با کیفیت در این شرکت می باشد.

فرش ماشینی کاشان یکی از ارزنده ترین و بهترین فرش های ماشینی در سراسر کشور و منطقه خاورمیانه محسوب می شود. به جرات می توان کاشان را قطب تولید کننده فرش ماشینی ایران نام برد. شهرستان کاشان با داشتن چندین شهرک صنعتی و شاغل به تولید و طراحی فرش این امکان را داده است تا فرش ماشینی در شهر کاشان به صورت انبوه تولید شود. کاشان علاوه بر تولید فرش های ماشینی در تولید و بافتن انواع فرش های دست بافت نیز از جمله مهم ترین شهرهای ایران محسوب می شود.

 

ارتباط با فرش شادرخ:

آدرس کارخانه: کاشان، شهرک صنعتی سلیمان صباحی

ایمیل: info@shadrokhcarpet..com

تلفن : ۴۲۴۴ ۲۶۳ ۰۹۱۳

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×