اخبار نساجی

عرضه مواد پلیمری در بورس کالا کاهش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عرضه مواد پلیمری در بورس کالا کاهش یافت

 

عرضه انواع مواد پلیمری در بورس کالای ایران در هفته ای که گذشت با افت ۱۰ درصدی همراه بود.

در هفته ای که گذشت کالاهایی چون پلی پروپیلن نساجی، فیلم و شیمیایی، پلی استایرن معمولی، pvc، پلی اتیلن سنگین فیلم، تزریقی، بادی و پلی اتیلن سبک فیلم از سوی مجتمع های پتروشیمی با کاهش عرضه در بورس کالا روبرو شدند و این موضوع در حالی است که افزایش تقاضا در برخی از این کالاها محسوس بود.

بر اساس این گزارش، علاوه بر مواد پلیمری در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی در مجموع بیش از ۱۶۷ هزار تن انواع کالا در آخرین هفته اردیبهشت امسال به فروش رسید. همچنین در این تالار نزدیک به ۵۶ هزار تن انواع قیر، ۳۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۵ هزار تن انواع لوب کات، حدود ۱۷ هزار تن مواد شیمیایی، ۴۷۰ تن گوگرد،۸۰ تن انواع گاز و خوراک و ۱۲۰ تن سلاپس واکس توسط مشتریان خریداری شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالا نیز در این مدت شاهد معامله ۶۴۵ تن جو، ۷۵۰ تن برنج، ۹۵۵ تن ذرت و ۲۰۵ تن کنجاله بود و در تالار داخلی محصولات صنعتی و معدنی ۱۸۶ هزار تن انواع کالا با ارزشی بیش از ۴۳۷۸ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین در این تالار حدود ۱۷۲ هزار تن انواع فولاد، ۴۵۷۰ تن انواع مس، ۹۳۶۰ تن آلومینیوم، ۱۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۲ کیلوگرم شمش طلا در هفته گذشته توسط مشتریان خریداری شد.

بر اساس این گزارش؛ در هفته ای که گذشت در مجموع ۳۴۷ هزار تن انواع کالا به ارزش حدود ۷۷۶۵ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که به لحاظ حجم و ارزش به ترتیب از رشد ۴۳ و ۳۷ درصدی برخوردار شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×