اخبار نساجی

استان کربلا آماده ی همکاری با چهارمحال و بختیاری است

شهرکرد- رییس مجلس کربلای عراق گفت: این استان هم اکنون نیازمند همکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری است و ازهمکاری با این استان استقبال می کند.

به گزارش ایرنا،’سیدحمید الموسوی’روز چهارشنبه در دیدار با مدیران اقتصادی چهارمحال و بختیاری افزود: از زمان سقوط صدام تاکنون حدود ۷۰ درصد از اقدامات زیربنایی استان کربلا انجام شده است.

وی اظهار داشت:بااینکه بودجه ی خوبی در سال۲۰۱۲ برای عمران کربلا اختصاص یافت اما این استان همچنان نیازمند سرمایه گذاری و همکاری چهارمحال و بختیاری و دیگر استانهای ایران است.

الموسوی ادامه داد: کربلا ظرفیت خوبی در زمینه ی سرمایه گذاری در صنعت نفت دارد و آماده ی همکاری با سرمایه گذاران ایرانی در این زمینه است.

وی با بیان ظرفیت زیارتی شهر کربلا تصریح کرد: سالانه حدود ۵۰ میلیون زائر به این شهر مقدس سفر می کنند.

الموسوی گفت: بدلیل جایگاه مهم کربلا، هر مترمربع زمین در این شهر معادل ۲۵ هزار دلار به فروش می رسد که این امر فعالیت اقتصادی در این منطقه را متحول کرده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی در زمینه ی ظرفیت های موجود در چهارمحال و بختیاری نیز گفت: فعالیت های زیربنایی خوبی در این استان انجام گرفته است و تلاش می شود در این سفر تجربیات مدیران این استان به کربلا منتقل شود.

رییس مجلس کربلا از انعقاد تفاهمنامه این استان با سازمان حج و زیارت ایران نیز خبر داد و تصریح کرد: استقبال از زائران و انجام اقداماتی در زمینه ی افزایش رفاه آنان از اهداف انعقاد این تفاهمنامه است.

الموسوی اظهار داشت: تمام مسائل و مشکلات صنعتگران چهارمحال و بختیاری در زمینه صادرات به عراق با مدیران این کشور مطرح و درجهت حل آنان تلاش می شود.

به گزارش ایرنا، این نشست با حضور استاندار و جمعی از مدیران اقتصادی و صنعتگران استان در سالن جلسات’شهید مردانی نژاد’ استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×