اخبار نساجی

احتمال افزایش کسری تراز بازرگانی آمریکا

 

تهران- اقتصاددانان پیش بینی می کنند، گزارش اقتصادی آمریکا که قرار است این هفته منتشر شود، ممکن است نشاندهنده افزایش کسری تراز بازرگانی این کشور در ماه دسامبر ۲۰۱۱ (۱۱ آذر تا ۱۱ دی) و رسیدن آن به حداکثر مقدار خود در شش ماه گذشته باشد.
به گزارش بی باک به نقل از  گروه اقتصادی ایرنا و به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، آنان، افزایش واردات با شتابی سریع تر از افزایش صادرات را عامل تشدید کسری تراز بازرگانی می دانند.

بلومبرگ با پرسش از ۶۱ اقتصاددان، میانگین پیش بینی آنها از کسری تراز بازرگانی آمریکا در ماه دسامبر را ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار برآورد کرد.

کسری تراز بازرگانی آمریکا در ماه نوامبر ۲۰۱۱ (۱۱ آبان تا ۱۱ آذر) ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار بوده است.

قرار است وزارت بازرگانی آمریکا در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۲ (۲۱ بهمن) گزارش تراز بازرگانی این کشور را اعلام کند.

اقتصاددانان معتقدند، حجم واردات آمریکا احتمالا’ به دلیل بهبود وضعیت بازار کار و افزایش مصرف، بالا خواهد رفت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین رونق کسب و کارها، موجودی انبار را بازسازی و تجهیزات قدیمی را جایگزین می کند.

همزمان، تقاضا از سوی بازارهای نوظهور موجب افزایش فروش کمپانیها مانند جنرال الکتریک و کاترپیلار خواهد شد و ضمن کاهش خسارات ناشی از بحران بدهی اروپا بر اقتصاد آمریکا، به بهبود صادرات کمک خواهد کرد.

گزارش سوم فوریه ۲۰۱۲ (۱۴ بهمن) وزارت کار آمریکا نشان داد، در ماه ژانویه ۲۴۳ هزار شغل جدید در این کشور ایجاد شده و نرخ بیکاری به ۳/۸ درصد کاهش یافته است که پایین ترین نرخ بیکاری در آمریکا از فوریه ۲۰۰۹ (بهمن ۸۸) تا کنون است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×