اخبار نساجی

نهایی شدن ۸۵درصد برنامه راهبردی صنعت،معدن و تجارت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

معاون برنامه ریزی وزیرصنعت معدن و تجارت از نهایی شدن ۸۵ درصدی و انتشار ۲ بخش اولویت دار برنامه راهبردی صنعت معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران رضا فاطمی امین امروز در نشست خبری با اعلام اینکه ۸۵درصد برنامه راهبردی وزارت صنعت،معدن و تجارت در شهریور ماه امسال نهایی شده است ،اظهار داشت: در این سند ۹۰ برنامه در دست بررسی است که ۱۵ مورد آن عمومی و بخش هایی چون فناوری،تامین مالی ،منابع انسانی و غیره را در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه این برنامه ۲۵ هزار صفحه پشتیبان دارد  تصریح کرد:بررسی دو بخش تامین مالی و منابع انسانی بدلیل اهمیت آنها زودتر انجام شده و پیش نویس سند منابع انسانی اوایل هفته آینده منتشر می شود.

فاطمی امین در خصوص سند تامین مالی نیز اظهار داشت : این سند ۷۰ بخش را شامل می شود که پنج بخش آن چاپ شده و پنج مورد دیگر آن نیز در دست چاپ است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت: در این برنامه علل اجرایی نشدن برنامه های قبلی تحلیل و بررسی و سعی شده است این ایرادات در برنامه جدید وجود نداشته باشد.

وی یادآور شد: تاکنون بر مبنای سلایق دوره ای مدیران برنامه های گوناگونی وجود داشت که این مساله در برنامه جدید رفع شده و کار کاملا براساس منطق انجام می گیرد.

به گفته این مقام مسوول، بخشهای مختلف برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت به مرور منتشر می‌شوند و در نهایت تمام بخشها سند راهبردی توسعه صنعتی، معدنی و تجارتی کشور را تشکیل خواهند داد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین خاطرنشان کرد که بعد از دریافت انتقادات و پیشنهاداتی باز هم اصلاحاتی دراین برنامه اعمال خواهد شد و در نهایت برنامه نهایی منتشر می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×