اخبار نساجی

مشکلات اقتصادی کمر مردم یونان را خم کرده است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

«دولت یونان برای اصلاحات اقتصادی مبارزه می کند، مردم یونان که کمرشان زیر فشار مشکلات اقتصادی خم شده است در مقابل وزارت دارایی یونان دست به اعتراض زدند».

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، سایت یورونیوز روز جمعه (۳ فوریه /۱۴ بهمن) نوشت: دولت یونان برای اصلاحات اقتصادی مبارزه می کند، مردم یونان که کمرشان زیر فشار مشکلات اقتصادی خم شده است در مقابل وزارت دارایی یونان دست به اعتراض زدند. همزمان وزیر دارایی یونان برای جلب اعتماد وام دهندگان بین المللی با گروه سه جانبه موسوم به ترویکا گفتگو می کند و به دریافت وام امیدوار است.
اوانگلوس ونیزلوس، وزیر دارایی یونان می گوید:” بله، مردم فقیرتر شده اند و ما در شرایط خیلی سختی زندگی می کنیم. استاندارد زندگی بشدت افت کرده است.غم انگیز است که باید حقوق بازنشستگی و دستمزدها کاهش یابد. اما آنچه می تواند جایگزین چنین شرایطی شود، غیر قابل تصور است. این آن چیزی است که ما سعی می کنیم از آن جلوگیری کنیم.”
رسانه ها معتقدند که وام دهندگان بین المللی، مردم یونان را بشدت تحت فشار قرار داده اند. اما یونان برای دریافت مجموعه دوم کمک های مالی بین المللی که بالغ بر ۱۳۰ میلیارد یورو می شود چاره ای جز حرف شنوی ندارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×