اخبار نساجی

نخستین خط کشتیرانی خارجی فعالیت خود را در بندرشهید رجایی آغاز می کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیر عامل شرکت کشتیرانی بر و بحر از آغاز تردد نخستین خط کشتیرانی خارجی ˈوان هاییˈ به بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: با لغو تحریم ها نخستین کشتی کانتینربر این شرکت تایوانی ۳۰ تیر ماه جاری وارد بندر شهید رجایی می شود.

امید ملک روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شرکت( Wan Hai) تایوان اولین شرکت کشتیرانی است که با شکسته شدن دیوار تحریم ها فعالیت خود در بنادر ایران از سر می گیرد، گفت: این نتیجه اقدامات دولت تدبیر و امید در سطح بین المللی برای رفع تحریم ها است.

به گفته وی، بازگشت کشتیرانی ˈوان هایˈ به بنادر ایران حاصل پیگیری های متعدد این شرکت است که مقرر شده سرویس های خود را به صورت مستقیم به تجار ایرانی در بنادر کشورمان ارائه دهد.

ملک اظهار داشت: این خط کشتیرانی از دوم مرداد ماه سال جاری نیز تردد خود از بندر شانگهای چین به بندر شهید رجایی را از سر می گیرد و با این اقدام از ترانزیت تایم در مقایسه با سرویس های ترانشیپی از بندر جبل علی به بنادر ایران، حداقل هفت روز کمتر می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر عامل شرکت کشتیرانی بر و بحر خاطر نشان کرد: شرکت ˈوان هاییˈ تایوان از اوایل ماه مارچ سال جاری میلادی و در پی توافقات ژنو به صورت آزمایشی اقدام به پذیرش کالا جهت حمل به بنادر بوشهر و شهید رجایی کرده بود که از این پس و بر اساس توافقات انجام شده، تردد کشتی های این خط در بنادر ایران به صورت منظم انجام خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×