اخبار فرش ماشینیاخبار نساجیاسلاید شو

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از طرح‌های اقتصادی استان اصفهان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به‌ اتفاق عضو هیات‌ مدیره و تعدادی از مدیران ستادی این بانک از برخی طرح‌های اقتصادی استان اصفهان بازدید کرد.

به گزارش مجله نساجی کهن به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان رییس هیات‌ مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه سیدباقر فتاحی عضو هیات‌ مدیره این بانک عصر دیروز با حضور در کاشان ضمن گفتگو با تعدادی از دست‌اندرکاران واحدهای تولیدی، فعالان اقتصادی و تعاون گران این شهرستان در جریان فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی آنان قرار گرفتند. اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار با مدیرعامل شرکت فرش هدیه البرز (محتشم) به بررسی نیازهای این واحد تولیدی درزمینهٔ تسهیلات سرمایه در گردش و اعطای حد ریالی و ارزی پرداخته و مقرر گردید یک‌صد میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به این واحد تولیدی اختصاص یابد. شرکت فرش هدیه البرز محتشم کاشان تولیدکننده انواع فرش‌های ماشینی و دستباف و اولین تولیدکننده فرش چاپی در ایران با بازار هدف داخل و خارج کشور می‌باشد که موفق به صادرات هشت میلیون دلار از این کالای ملی به کشورهای مطرح دنیا گردیده و موجبات اشتغال‌زایی مناسب در سطح منطقه را فراهم آورده است.

همچنین مدیران ارشد بانک توسعه تعاون به بازدید از شرکت دنیای گرانول پرداخته و با مدیرعامل این شرکت در خصوص تامین نیازهای بانکی این واحد تولیدی دربرداشتن گام‌های توسعه‌ای به بحث و تبادل‌نظر پرداختند. شرکت دنیای گرانول سالانه ۵۴ هزار تن انواع گرانول، پی‌وی‌سی و مستربچ تولید می‌نماید که مواد اولیه ۸۰ شرکت معتبر تولیدکننده سیم و کابل در داخل و خارج کشور را تامین می‌نماید. بر اساس مذاکرات صورت گرفته مقرر شد پنجاه میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به این واحد تولیدی اختصاص یابد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون و هیئت همراه در ادامه از شرکت فرش قیطران با موضوع فعالیت شرکت ریسندگی و بافت انواع فرش ماشینی بازدید نمودند. این شرکت با دارا بودن تعداد ۴۰۰ نفر پرسنل، دارای ۹ خط تولید فرش با ظرفیت یک‌میلیون مترمربع در سال با ۲۵ هزار متر سالن تولید خط ریسندگی و ظرفیت تولید سه هزار تن نخ بوده و موفق به صادرات به میزان ۱۵ میلیون دلار در سال ۹۶ گردیده و عنوان «صادرکننده نمونه» را در دو سال اخیر از آن خود نموده است. بر اساس مذاکرات صورت گرفته، درخواست حواله‌های ارزی و تسهیل امور در انجام حواله‌های ارزی موردبررسی قرارگرفته و مقرر گردید تمهیدات لازم برای تامین نیازهای ارزی این شرکت به منظور افزایش سطح تولید و صادرات فراهم گردد.

مهدیان در دیدار با همکاران شعب مرکزی و ولیعصر کاشان ضمن تأکید بر لزوم بهبود عملکرد شعب در دو شاخص منابع و مصارف به همکاران توصیه نمود با شفافیت، صداقت، سلامت، شجاعت و دقت به عملیات بانکداری توسعه‌ای بپردازند و پرداخت تسهیلات توسعه‌ای را در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های بانک در سرلوحه کار قرار دهند.

گفتنی است، مدیران ارشد بانک توسعه تعاون در ادامه سفر خود طی دو روز آینده بازدیدهایی از دیگر واحدهای تولیدی و اشتغال‌زایی استان اصفهان خواهند داشت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×