اخبار نساجی

رشد اقتصادی جهان کاهش می یابد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بانک جهانی با اشاره به اتفاقات همزمانی مانند بحران اوکراین، آب و هوای سرد بی سابقه آمریکا در اوایل سال جاری و کاهش رشد اقتصادی در نیمه نخست ۲۰۱۴ پیش بینی کرد، اقتصاد جهان نسبت به آنچه قبلا انتظار داشت کمتر رشد کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایرنا به نقل از رویترز، این سازمان که با فقر مبارزه می کند، پیش بینی کرد اقتصاد جهانی در سال جاری ۲.۸ درصد رشد کند که از برآورد اولیه ۳.۲ درصدی این بانک در ماه ژانویه (دی ۹۲) کمتر است.

بانک جهانی در گزارش چشم انداز اقتصادی جهان که سالی دو بار منتشر می شود، اعلام کرد، تنش ها میان اوکراین و روسیه به ضریب اطمینان اقتصادی در سراسر جهان صدمه زده است.

بانک جهانی همچنین با در نظر گرفتن صدمه ای که آب و هوای سرد در شروع سال میلادی جاری به اقتصاد آمریکا وارد کرد، رشد اقتصادی این کشور را از برآورد قبلی ۲.۸ به ۲.۱ درصد کاهش داد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اقتصاد آمریکا برای نخستین بار در سه سال گذشته، در سه ماهه نخست سال میلادی جاری کوچک تر شد اما به نظر می رسد بار دیگر رشد خود را از سر گرفته است.

بانک جهانی، برآورد قبلی خود از رشد اقتصادی جهان در دو سال آینده را تغییر نداد و آنها را به ترتیب در سطح ۳.۴ . ۳.۵ درصد حفظ کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×