اخبار نساجی

واریز ۱۰۰ میلیون دلار به حساب صندوق‌های حمایتی صنعت و معدن

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 
با ابلاغ دولت، ۱۰۰ میلیون دلار به حساب صندوق‌های حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، بیمه فعالیت‌های معدنی، توسعه و حمایت از صنایع دریایی و ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک واریز می‌شود.

با تصمیم هیات وزیران، مجوز افزایش سرمایه دولت در صندوق‌های زیر مجموعه وزارت صنعت معدن و تجارت(پس از وصول هر بخش از اقساط حساب ذخیره ارزی) به شرح مندرج در بند (ز) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۴ صادر شد.

بر این اساس، هیات وزیران به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بند (ز) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را مکلف کرده از محل وصولی حساب ذخیره ارزی، به نرخ روز بانک مرکزی، معادل ریالی مبلغ دویست میلیون (۰۰۰ ر ۰۰۰ ر ۲۰۰) دلار به حساب صندوق ضمانت صادرات ایران و مبلغ بیست و پنج میلیون (۰۰۰ ر ۰۰۰ ر ۲۵) دلار به حساب هر یک از صندوق های حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، بیمه فعالیت های معدنی، توسعه و حمایت از صنایع دریایی، ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک واریز نماید.

افزایش مزبور با پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و پس از طی مراحل قانونی اصلاح اساسنامه آنها به سرمایه دولت در صندوق های مذکور افزوده می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×