اخبار نساجی

معاون وزیرصنعت معدن و تجارت: ۱۰۰ هزار تن میوه برای شب عید ذخیره شده است

 

معاون وزیرصنعت معدن و تجارت: 100 هزار تن میوه برای شب عید ذخیره شده است

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ذخیره سازی و نگهداری نزدیک به ۱۰۰ هزار تن میوه و مرکبات برای ایام پایان سال و شب عید خبر داد.

به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی وزارت صنعت ،معدن و تجارت (mimt ) و به نقل از ایرنا ، ‘محمد علی ضیغمی’ در گفت گوی ویژه خبری سه شنبه شب شبکه دو سیما گفت: این ذخیره سازی و نگهداری با تفاهم و توافقی که میان تشکل های تولیدی با تشکل های توزیعی صورت گرفته، انجام شده است.
وی افزود: امسال با توجه به تولید مناسبی که تولیدکنندگان در بخش کشاورزی داشتند موفق شدیم تدارک بسیار خوبی برای شب عید داشته باشیم.
ضیغمی گفت: چون ایام پایان سال ممکن است برای برخی کالاها از جمله شکر، مواد پروتئینی یا برنج و روغن نیاز بیشتری باشد، این اقلام را با همکاری تعاونی ها و تشکل های تولیدی برای عرضه از مجاری مختلف توزیعی، عرضه می کنیم.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه این محصولات از طریق نمایشگاه ها و بازارچه های عرضه مستقیم عرضه خواهند شد، گفت: برای عرضه محصولات اولویت بندی صورت خواهد گرفت به این معنی که کالاهایی که در سبد مصرف خانوار از حساسیت بیشتری برخوردار است از اولویت بیشتری در نظارت و بررسی های ما برای پیگیری ها، تامین و جریان توزیع برخوردارند.
وی ادامه داد: البته سایر کالاها از گردونه نظارت خارج نیستند به این معنی که سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، مدیریت بازرسی و نظارت اصناف به صورت عمومی بر تمامی کالاها هم بر اساس ضرایب سود و صدور فاکتوری که صادر می شود، نظارت می کنند.

برپایی ۴۰۰ فروشگاه عرضه کالا به مناسبت آغاز سال جدید
رییس شورای اصناف کشور نیز در این گفت و گوی ویژه از برپایی ۴۰۰ فروشگاه عرضه کالا با قیمت مناسب در سراسر کشور در آستانه سال نو خبر داد و گفت: در هفت نقطه تهران از جمله مصلی، پارک ارم، فرهنگسراهای خاوران و نیاوران برپا خواهد شد.
‘قاسم نوده فراهانی’ افزود: تمامی محصولات از ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند بود و از لحاظ کیفیت و قیمت نیز کنترل خواهند شد.
به گفته وی، داشتن برچسب قیمت و ارایه فاکتور برای محصولات عرضه شده در این فروشگاه ها الزامی است.
فراهانی سپس تصریح کرد: چنانچه مردم از نحوه عرضه محصولات، قیمت و کیفیت آنها رضایت نداشتند می توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند تا بازرسان فورا به آن رسیدگی کنند.
رییس شورای اصناف کشور اظهار داشت: این فروشگاه ها از ۲۵ بهمن ماه کار خود را آغاز خواهند کرد و تا هفت اسفندماه برپا خواهند بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×