اخبار نساجی

رئیس سازمان توسعه معادن: برنامه استراتژیک ایمیدرو تا پایان سال بازنگری می‌شود

 

رئیس سازمان توسعه معادن: برنامه استراتژیک ایمیدرو تا پایان سال بازنگری می‌شود

رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از بازنگری در برنامه استراتژیک این سازمان خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران،‌ مهدی کرباسیان اظهار داشت: این اقدام به منظور هم‌راستا شدن اهداف بلند مدت ایمیدرو با اهداف کلان دولت یازدهم و وزرات صنعت ،‌معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

به گفته وی، با موافقت اعضای هیأت عامل و کلیه مدیران ایمیدرو مقرر شد بازنگری و اصلاح ماموریت‌ها، ‌چشم انداز و استراتژی در اولویت نخست قرار گیرد.

کرباسیان با بیان اینکه سند استراتژیک سازمان به تشکل ها و سازمان‌های مردم نهاد برای اخذ نظرات مشورتی ارسال می شود، افزود: پس از اخذ پیشنهادات، این برنامه در دو فاز به اجرا در می آید و طبق پیش بینی ها حداکثر تا پایان سال جاری بازنگری خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بر اساس این گزارش، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران پیش از این در سال ۱۳۸۳ اولین سند استراتژیک خود را تهیه و در سال ۱۳۸۹ بازنگری و اصلاحات را در این سند انجام داد که برنامه‌های آن هم در حال اجرا است.

اکنون نیز با توجه به عوامل برون سازمانی مانند ایجاد تغییرات در اسناد بالادستی،‌ تغییر شرایط اقتصادی و بین المللی و همچنین عوامل درون سازمانی مانند تغییر ساختار و ‌تغییر میزان دارایی ها، استراتژی در حال اجرا باید متناسب با شرایط پیش رو اصلاح شود.

این سازمان که در سال ۱۳۸۱ به عنوان مهمترین نهاد توسعه‌ای کشور در حوزه معدن و صنایع معدنی شکل گرفت، مأموریت توسعه و توانمندسازی آن بخش‌ها را در چارچوب سند چشم انداز ۲۰ ساله، ‌سند استراتژی توسعه معدنی و اصل ۴۴ قانون اساسی عهده دار شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×