اخبار نساجی

موضوع واگذاری گروه هتل های هما بررسی می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

برلین – رییس شرکت نمایشگاه های میراث فرهنگی و گردشگری ایران گفت: موضوع واگذاری گروه هتل های هما به بخش خصوصی در نمایشگاه گردشگری برلین بررسی می شود.

به گزارش بی باک به نقل از ‘احمد بیدی ‘ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیران گروه هتل های هما در ایران و گروه هتل های باواریای آلمان، عصر چهارشنبه در نخستین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری برلین و با حضور در غرفه ایران، زمینه های همکاری مشترک و واگذاری هتل های هما به این شرکت خصوصی آلمانی را بررسی کردند.

مسوول غرفه ایران در چهل و هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری برلین سپس گفت: در نخستین روز آغاز فعالیت این نمایشگاه و در دیدار مدیران گروه هتل های هما با همتایان خود در گروه هتل های باواریای آلمان، زمینه های همکاری مشترک بررسی و قرار شد که در سفر مدیران باواریا به ایران، درخصوص واگذاری هتل های هما به این شرکت خصوصی گفت و گو های تکمیلی انجام شود.

بیدی از نمایشگاه بین المللی گردشگری آلمان به عنوان بزرگترین رویداد جهانی در این بخش نام برد و افزود: با حضور در چنین نمایشگاه های بین المللی و با استفاده از این فرصت مناسب، علاوه بر معرفی جذابیت های گردشگری کشورمان به شرکت های فعال در این زمینه و همچنین جذب گردشگران ، می توان زمینه همکاری هایی از این دست با شرکت های خصوصی را فراهم کرد.

وی، جذب گردشگر فرهنگی را مهمترین هدف از حضور در نمایشگاه های گردشگری در کشورهای اروپایی عنوان کرد و افزود: با ارائه واقعیت های کشورمان به بازدید کنندگان اروپایی، از طریق ارائه فیلم، پوستر، کتاب و جزوات ترجمه شده به زبان های مختلف در این گونه نمایشگاه ها، می توان در ایجاد علاقه و انگیزه در بین مردم این کشورها و همچنین شرکت های فعال در حوزه گردشگری، نقش مهمی ایفا کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مسوول غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری برلین، گفت: در نمایشگاه امسال،غرفه ایران در زمینی به مساحت ۴۰۷ متر مربع برپا شده و در مجموع ۱۴ دفتر ارائه خدمات مسافری ایرانی به همراه دو گروه هتلداری هما و پاسارگارد در مدت برپایی نمایشگاه برای بازاریابی در آلمان و معرفی جاذبه های گردشگری کشورمان فعالیت می کنند.

بیدی ابراز امیدواری کرد که با حضور هدفمند بخش گردشگری ایران و همچنین شرکت های خصوصی فعال در این زمینه در نمایشگاه های بین المللی مرتبط با گردشگری از جمله نمایشگاه برلین، ویژگی های تاریخی، فرهنگی و سنتی کشورمان بخوبی و بدرستی به علاقمندان خارجی معرفی شده و با تقویت بخش خصوصی زمینه همکاری های بین المللی در این حوزه بیش از پیش فراهم شود.

در چهل و ششمین نمایشگاه گردشگری برلین، ۱۰ هزار و ۶۰۰ شرکت و آژانس مسافرتی فعال در زمینه گردشگری از ۱۸۷ کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران با برپایی غرفه های آراسته به آثار فرهنگی و تاریخی، جاذبه های گردشگری کشور خود را در معرض دید بازدید کنندگان این نمایشگاه قرار دادند.

شمار عرضه کنندگان جذابیت های گردشگری در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی را نشان می دهد بطوری که در سال گذشته، ۱۱ هزار و ۱۵۳ شرکت فعال در این زمینه حضور داشتند.

نمایشگاه گردشگری برلین ۵ روزه است که سه روز آن تخصصی و دو روز آخر به بازدید عموم اختصاص دارد.

براساس آمار و گزارش های مطبوعاتی فعال در حوزه گردشگری، آلمان با ۸۲ میلیون نفر جمعیت رکورد دار سفر در جهان است و در سال گذشته میلادی(۲۰۱۱) یک رکورد جهانی با حدود ۶۱ میلیارد یورو هزینه برای سفر های خارجی از سوی گردشگران آلمانی، ثبت شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×