اخبار نساجی

صادرات کالا در مرزهای پرویزخان و خسروی از سر گرفته شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

فرماندار قصرشیرین از آغاز دوباره صادرات کالا از مرزهای پرویزخان و خسروی در این شهرستان از دیروز (پنجم فروردین) به کشور عراق، خبر داد.
حسین پروین در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه با پایان تعطیلات نوروز،‌ صادرات کالا به عراق همچون روال گذشته از مرزهای پرویزخان و خسروی از سرگرفته شده است، افزود: ما از سوم فروردین آماده صادرات بودیم ولی طرف عراقی از امروز آماده از سرگیری این مراودات تجاری شد.

وی گفت: هیچ محدودیت و مشکلی برای صادرات از مرزهای رسمی قصرشیرین وجود ندارد و روزانه یک هزار دستگاه کامیون انواع کالا از مرز پرویزخان و ۱۰۰ دستگاه کامیون کالا از مرز خسروی به عراق صادر می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیروهای دستگاههای اجرایی در مرزهای پرویزخان و خسروی حضور دارند و فعالیت صادراتی در این مرزها جریان دارد و تجار می توانند برای صادرات کالا به دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی مراجعه کنند.

قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه، با بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و ۲۵ هزار نفر جمعیت دارای دو مرز فعال خسروی و پرویزخان است که به طور میانگین روزانه یک هزار و ۱۰۰ دستگاه کامیون حامل کالا از این مرزهای رسمی روانه عراق می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×