اخبار نساجی

۸ ماموریت جدید برای معاونت امور صنایع

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 8 ماموریت جدید برای معاونت امور صنایع

با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، محسن صالحی‌نیا به سمت معاون امور صنایع منصوب شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در متن حکم انتصاب صادر شده آورده است: انتظار می‌رود برای افزایش کمی و ارتقای کیفی توان رقابت‌پذیری تولید کشور از تمام فرصت‌ها و امکانات موجود در چارچوب قوانین و مقررات و سیاست‌های این وزارتخانه بهره‌ گیرید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این حکم ۸ ماموریت جدید کاری را برای صالحی نیا اعلام کرده است. روان‌سازی فرآیندهای خدمات‌رسانی به تولیدکنندگان، دریافت و فرآوری و ارائه اطلاعات و آمار منظم از تولیدات صنعتی کشور شفاف‌سازی و تسهیل دسترسی یکسان به اطلاعات و آمار عملکرد و خدمات‌رسانی‌ها، کمک به واحدهای تولیدی برای افزایش توان رقابت‌پذیری و صادرات محصولات آنها، سیاست‌گذاری برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از امکانات موجود صنعت کشور، تلاش برای بهبود فضای کسب‌و‌کار تولیدکنندگان، پشتیبانی از توان‌افزایی نیروی انسانی شاغل در بنگاه‌های تولیدی کشور، کمک به بازسازی و نوسازی صنایع در راستای ارتقای بهره‌وری، کاهش شدت انرژی و بهبود شاخص‌های زیست محیطی هشت ماموریت جدیدی است که برای صالحی نیا در نظر گرفته شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×