اخبار نساجی

ورود بزرگترین شرکت نرم افزاری خاورمیانه به بازار سرمایه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اولین شرکت نرم افزاری بخش خصوصی تا ۱۰ روز آینده وارد فرابورس و تا ۶ ماه آینده وارد بورس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر محمود نظاری رئیس هیئت مدیره شرکت همکاران سیستم به عنوان اولین شرکت نرم افزاری بخش خصوصی که وارد بازار سرمایه کشور خواهد شد، گفت: تا ۱۰ روز آینده نماد این شرکت در فرابورس فعال خواهد شد، پس از آن براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تصمیم داریم که سهام خود را وارد بورس کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵ درصد سهام خود را در سال جاری وارد بورس نخواهیم کرد، افزود: در صورتی که بورس تصمیم به عرضه بیشتری از سهام این شرکت در بازار سرمایه بگیرد، تا ۱۰ درصد سهام را نیز می توانیم عرضه کنیم، اما برنامه ای برای عرضه بیشتر سهام در این بازار نداریم.

نظاری در نظرگرفتن شرایط بورس و بازار سرمایه که هر از گاهی حبابی شده و یا اعلام می شود که حباب در بازار سرمایه شکسته شد را در برنامه ریزی های این شرکت برای ورود به این بازار مهم ارزیابی و عنوان کرد: تحولات بازارهایی مثل بازار ارز، مسکن، قیمتهای جهانی نفت، قیمتهای مراکز تهیه و توزیع کالاها و غیره را در سناریوهای مختلفی که برای شرکت طراحی می شود، در نظر می گیریم.

وی با اشاره به اینکه طی ۵ سال اخیر هیچ شرکتی از بخش خصوصی وارد بازار سرمایه کشور نشده است، اظهارداشت: این در حالی است که مقامات بورس به نقطه کشف واقعیتها با توجه به بحرانهایی که ایجاد شده است، رسیده اند.

همچنین شهریار رحیمی مدیرعامل این شرکت نرم افزاری بازار سرمایه گفت: برنامه اصلی سال ۹۰ ورود به بازار سرمایه، نگاه توسعه ای به بازار دولت، تقویت مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه راهکار متناسب با نیاز مشتری است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با اشاره به برگزاری مجمع با حضور سهامداران و نمایندگان بورس گفت: سود شرکت پس از کسر مالیات به ۱۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان معادل هر سهم بیش از ۵۰ تومان تصویب شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد از منابع شرکت صرف سرمایه گذاری مجدد برای توسعه فعالیتها می شود و به هر سهم ۲۵ تومان سود نقدی تعلق می گیرد، در سال ۹۰ و ۹۱ افزایش سرمایه خواهیم داشت و مصوبه مجمع برای افزایش سرمایه را نیز پیش از این دریافت کرده بودیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×