اخبار نساجی

رشد ۸ درصدی اقتصاد با حمایت از تولید داخلی محقق می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تهران – معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : ‌یکی از اهداف مهم برنامه پنجساله پنجم توسعه ، تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد کشور است که اجرایی شدن آن جز با حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی ممکن نیست.

به گزارش بی باک به نقل از  روز جمعه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، ‘ صفدر رحمت‌آبادی’برفضای آماده مجلس برای حمایت از محصولات و تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد و گفت: رشد ۸ درصدی اقتصاد با حمایت از تولید داخلی محقق می شود.

وی با اشاره به نامگذاری هوشمندانه سال ۱۳۹۱ ازسوی رهبر انقلاب با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» تاکید کرد: امسال باید یکی از اولویت‌های خود را اقدام برای اصلاح نگاه به تولیدکننده داخلی قرار دهیم.

معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید برای همه توجیه کنیم که تولیدکننده ملی، نشانه افتخار ملی و هویت صنعتی ماست.

وی افزود: سیاست‌گذاری‌ ها و برنامه‌ریزی‌ها برای ارتقای جایگاه تولیدات ملی باید به ‌گونه‌ای باشد که زمینه‌ ساز ارایه نوآوری ‌های پایه‌ای و توجه صنایع به سرمایه‌گذاری اساسی در نیروی انسانی ماهر، فراهم آوردن زمینه ‌های جذب فناوری توسط صنایع و بسترهای انتقال فناوری‌ های پیچیده به کشور و ایجاد زیر ساختارهای اطلاعات صنعتی باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رحمت آبادی؛ ایجاد شرایط رقابتی سالم در جامعه را از جمله راه‌کارهای موثر در بهبود وضعیت تولید داخلی عنوان کرد و گفت: متناسب‌ کردن قوانین و مقررات مقابله با قاچاق، همسو کردن سیاست‌های پولی ‌و ارزی به نحوی که کار برای هدایت سرمایه‌ها به بخش‌های تولیدی آسان شود و در نهایت تولید ملی را بارور کند، اقدام موثری در جهت بهبود جایگاه محصولات ایرانی در سطح بازارهای منطقه‌ای به شمار می‌رود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×