اخبار نساجی

صعود بهای طلا با بهبود دورنمای رشد جهانی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاملات طلا با کاهش ارزش دلار که تقاضا را برای این فلز گرانبها به عنوان سرمایه گذاری جایگزین افزایش داد، از قیمت پایین در یک هفته گذشته افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران به نقل از بلومبرگ، ارزش دلار در پی کاهش نگرانی‌ها نسبت به بحران بدهی اروپا و پیش بینی صندوق بین المللی پول از بهبود رشد اقتصادی جهانی، در برابر سبدی از ارزهای بزرگ کاهش یافت.

بهای معاملات طلا برای تحویل در ماه ژوئن در بازار کامکس نیویورک، ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۱۶۵۱ دلار در هر اونس رسید. پیشتر قیمت به ۱۶۳۵ دلار کاهش یافته بود که پایین‌ترین قیمت از ۱۰ آوریل بود. بهای این فلز در سال جاری ۵.۴ درصد رشد کرده است.

معاملات نقره برای تحویل در ماه مه یک درصد افزایش یافته و به ۳۱.۶۷۴ دلار در هر اونس رسید. قیمت‌ این فلز ۱۳ درصد در سال جاری افزایش یافته است.

بهای معاملات پلاتین برای تحویل در ماه ژوییه در بازار بورس کالای نیویورک، ۰.۶ درصد صعود کرد و به ۱۵۸۴ دلار در هر اونس رسید. معاملات پالادیم برای تحویل در ماه ژوئن، ۱.۷ درصد افزایش بها یافته و به ۶۶۱ دلار در هر اونس رسید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×