اخبار نساجی

شهرداری تهران؛ دفترانجمن تئاتر آزاد را برخلاف وعده پلمپ کرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

صباح کوهی؛ عضو هیت مدیره انجمن تئاتر آزاد ایران؛ می‌گوید: شهردار تهران شخصا قول داده بود به ما فرصت داده می‌شود تا محلی برای استقرار انجمن پیدا کنیم اما برخلاف وعده عمل کردند.

ایلنا: ظهر دیروز(۱۱ مرداد)؛ به دستور شهردار منطقه یازده تهران، دفتر انجمن تئاتر آزاد برخلاف وعده‌های داده شده مسئولان ارشد شهرداری تهران پلمپ شد.

به گزارش زلال نیوز، صباح‌کوهی عضو هیئت مدیره این انجمن ضمن اعلام این خبر، گفت: دفتر این انجمن زمانی که آقای احمدی‌نژاد شهردار تهران بود به ما داده شد و ایشان قول مساعد دادند تا کسی این محل را از انجمن نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: سه ماه پیش نامه‌ای از طرف اداره حقوقی شهرداری به دفتر انجمن رسید که ۱۰روز به ما فرصت تخلیه داده بود دفتر را تخلیه کنیم، اما بعدا قول دادند این فرصت بیشتر شده است و فعلا زمان داریم.

عضو انجمن تئاتر آزاد با بیان این مطلب که شهردار تهران شخصا قول داده بود به ما فرصت داده می‌شود تا محلی برای استقرار انجمن پیدا کنیم اما برخلاف وعده عمل کردند، افزود: ماه پیش دادگاه حکم تخلیه رسمی به ما داد، اما آقای استاد محمد نایب رئیس پس از صحبت‌هایی که با رسانه‌ها داشتند به گفتند آقای قالیباف دستور رسیدگی به این موضوع را صادر کرده است.

وی با بیان اینکه به ما اعلام کرده بودند در ماه رمضان محل تخلیه نخواهد شد، افزود: امروز صبح درحالی که ما درگیر گرفتن جواز دفن حسین عراقی‌نژاد یکی ازهنرمندان تئاترآزاد در معاونت هنری وزارت ارشاد بودیم، ماموران شهرداری منطقه یازده تهران به دفتر انجمن مراجعه کرده و محل را تخلیه کردند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

صباح کوهی با بیان این جمله که آقای شهردار قرار بود امین ما باشد، اضافه کرد: وسایل این انجمن هم‌اکنون در یک محل مخروبه انبار شده است.

او همچنین اظهار داشت: ما بنا داریم پس از به پایان رساندن مراحل خاکسپاری عضو از دست رفته‌مان؛ روز شنبه؛ وسایل انجمن را در مقابل شهرداری تهران تخلیه کنیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×