اخبار نساجی

تشکیل بیش از ۱۲۰۰ پرونده قاچاق در کشور طی دی امسال

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: در دی ماه با بازرسیهای انجام شده و کشف کالای قاچاق توسط بازرسان استان ها ۱۲۸۷ مورد پرونده قاچاق به ارزش ۳۴ میلیارد ریال برای واحدهای متخلف تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شاتا، سید محمود نوابی افزود : طی این مدت از تعداد  31 هزار و ۷۳۱  مورد بازرسی بیشترین تعداد کشف کالای قاچاق در استان مازندران با ۵۵۳۰ مورد و بیشترین تعداد پرونده تخلفاتی در استان آذربایجان غربی با ۱۵۰ پرونده بوده است و استان خراسان رضوی بالاترین ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق را به ارزش ۱۶.۷ میلیارد ریال داشته است.

به گفته نوابی در بین گروههای کالایی بالاترین ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه به ترتیب مربوط به پارچه و البسه ۱۵.۹ میلیارد ریال ، مواد خوراکی ۶.۵ میلیارد ریال ، سوخت ۵.۵ میلیارد ریال و دخانیات ۲.۵ میلیارد ریال بوده است.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت اضافه کرد : طی این ماه ۱۷ هزار و ۵۶۴ مورد گشت مشترک با سایر ارگانهای ذیربط نظیر ناجا ، گمرک ، تعزیرات حکومتی ، سازمان ملی استاندارد ، دانشگاههای علوم پزشکی و اماکن صورت گرفته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین طی این مدت ۷۴ جلسه هماهنگی و ۱۸ دوره آموزشی کوتاه مدت در موارد مرتبط بامبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه در استانها برگزار شده است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×