اخبار نساجی

تصمیم‌گیری درباره ارز ۱۲۲۶ کالاهای اساسی در جلسه آینده ستاد تنظیم بازار

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تصمیم‌گیری درباره ارز ۱۲۲۶ کالاهای اساسی در جلسه آینده ستاد تنظیم بازار

معاون وزیر صنعت با بیان اینکه امکان تمدید نمایشگاه‌های طرح ضیافت با پایان نمایشگاه در ۲۲ تیرماه وجود ندارد، گفت: برای تامین نیاز مردم، فروش فوق‌العاده کالاهای اساسی با همان تخفیف‌ها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ادامه دارد.

حسن رادمرد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که ماجرای تخصیص ارز ۱۲۲۶ تومانی به کالاهای اساسی تا پایان سال چیست، اظهارداشت: اینکه تا پایان سال قرار است ارز ۱۲۲۶ تومانی داده شود موضوعی است که هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و در جلسه بعدی ستاد تنظیم بازار در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

وی افزود: ذخایر کالاهای اساسی در حدی است که می‌تواند تا پایان سال جاری پاسخگوی نیاز کشور باشد و دولت یازدهم مشکلی در تامین آن نداشته باشد.

*نمایشگاه ضیافت تمدید نمی‌شود/ فروش فوق‌العاده در زنجیره‌ای‌ها

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر صنعت درخصوص امکان تمدید نمایشگاه‌های طرح ضیافت، گفت: امکان تمدید نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در طرح ضیافت برای صنوف وجود ندارد اما عرضه کالاهای اساسی در ادامه اجرای این طرح در واحدهای صنفی منتخب و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ادامه دارد.

وی افزود: کلیه کالاهایی که در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا عرضه می‌شد با همان قیمت و حتی با تنوع کالایی بالاتر در فروشگاه‌های زنجیزه‌ای تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×