اخبار فرش ماشینی

برگزاری تورهای بازاریابی داخلی و خارجی برای بافندگان فرش اردبیل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برگزاری تورهای داخلی و خارجی برای بافندگان فرش این استان با هدف رونق این بخش خبر داد.

ابراهیم فریدی عصر پنجشنبه در پایان اولین جلسه خوشه فرش اردبیل اضافه کرد: خوشه فرش اردبیل با هدف شناسایی مشکلات فرش و توسعه بازار این محصول و ارائه حمایت‌هایی به خوشه‌های صنعتی فعال شده است.

وی با بیان اینکه این خوشه با مشارکت سازمان صنایع کوچک و دانشگاه آزاد استان تشکیل شده است، متذکر شد: در واقع شرکت شهرک‌های صنعتی حمایت‌هایی از جمله برگزاری تورهای داخلی و خارجی  و شرکت در نمایشگاه‌های مختلف را پیش‌بینی کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افزود: تشکیل کنسرسیوم صادراتی و حمایت تسهیلاتی از خوشه‌ها از دیگر برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است و همچنان که برای خوشه لبنیات حدود دو هزار میلیارد ریال اعتبارات پیش‌بینی شد، تسهیلاتی برای خوشه فرش نیز تعریف می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی به ضرورت برند سازی فرش اردبیل و آموزش فرش‌بافان اشاره و تأکید کرد: در سال جاری آموزش حداقل ۱۰۰ نفر برنامه‌ریزی شده است.

فریدی حمایت از حضور هیئت‌های تجاری را دیگر برنامه شهرک‌های صنعتی دانست و افزود: در نهایت این حمایت‌ها منجر به ایجاد تشکل‌های فرش می‌شود.

وی به پیگیری صندوق ضمانت صادرات، تشکیل کنسرسیوم صادراتی و تشکیل مدیریت صادرات اشاره کرد و گفت: هر سه این عوامل می‌تواند وضعیت بازاریابی و صادرات فرش اردبیل را بهبود بخشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×