اخبار نساجی

هیات تجاری ۱۵۰ نفره ایتالیا به ایران می‌آید

 

 

یک هیات اقتصادی ۱۵۰ نفره از استان مارکه ایتالیا شامل ۱۲۰ شرکت فعال در حوزه‌های مختلف و ۳۰ مقام مسئول استانی به منظور دیدار با مقامات ایرانی و نشست رو در رو با تجار کشورمان ۲۱ تیرماه عازم ایران می‌شوند.

نمایندگان شرکت‌های تجاری حاضر در این هیات شامل فعالان حوزه‌های کشاورزی و صنایع غذایی، مبلمان، ساختمان، طراحی داخلی، اتومکانیک، اتوماسیون، جواهرآلات، انرژی‌های تجدیدپذیر، داروسازی و بیوتکنولوژی پزشکی، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی، مد و طراحی لباس و گردشگری و امور فرهنگی هستند.

هیات تجاری استان مارکه ایتالیا که به ریاست آقای چریشولی استاندار این استان به ایران سفر می‌کنند، مذاکره با مقامات مسئول کشورمان و همچنین شرکت‌های بخش خصوصی را به منظور شناخت ظرفیت‌ها و بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در ایران در برنامه خود دارند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گزارش سازمان توسعه تجارت،این هیات تجاری روز سه شنبه ۲۲ تیرماه در سالن خلیج فارس به صورت رو در رو با تجار و بازرگانان ایرانی گفت و گو خواهند داشت و سپس تهران را به مقصد ساری ترک می‌کنند تا از مراکز تولیدی استان مازندران بازدید و با تجار و بازرگانان مازندرانی به صورت رو در رو مذاکره کنند.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×