اخبار نساجی

شیرخام ۸۰۰ تومانی هم داریم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شیرخام ۸۰۰ تومانی هم داریم

معاون سابق وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه چسبندگی قیمت‌ها رو به بالا طبیعی است، گفت: شیر خام ۸۰۰ تومانی هم در بازار داریم.

به گزارش افکارنیوز، محمدعلی ضیغمی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که برخی دامداران قیمت شیر خام را لیتری ۸۰۰ تومان می‌فروشند، گفت: شیر خام ۶۳۰ تومانی با پایه میکروبی بالا و درصد چربی محدود عرضه می‌شود هر چه بار میکروبی کمتر و درصد چربی بیشتر باشد قیمت شیر نیز افزایش پیدا می‌کند لذا بر مبنای افزایش کیفیت شیر، قیمت شیر خام افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: شیر خام با چربی ۳۷ درصد و بار میکروبی زیر صد هزار با هزینه حمل حدود ۸۰۰ تومان است اما این شیر متوسطی نیست که باید در بازار عرضه شود در عوض ما شیر زیر ۶۳۰ تومانی هم داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که پیش از تعطیلات هفته جاری شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر آغاز موج جدید گرانی‌ها گفت: طبیعی است که قیمت‌ها به سمت بالا چسبندگی دارند. افزایش قیمت راحت‌تر از کاهش قیمت اتفاق می‌افتد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون سابق وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سؤال که چرا علیرغم اقدامات انجام شده قیمت مرغ کاهش پیدا نکرده است، گفت: بر اساس تفاهمنامه شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغداران ذرت و سویا به واحدهای مرغداری تحویل داده شده است و عرضه مرغ با قیمت تعادلی ۴۲۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار عرضه می‌شود و امیدواریم که قیمت مرغ در سایر سطوح توزیع نیز کاهش پیدا کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×