اخبار نساجی

امضای تفاهم نامه همکاری شیلات ایران با کشورهای سیرالئون و بنین

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تهران- سازمان شیلات ایران تفاهم نامه همکاری در تمام زمینه های شیلاتی مانند صید سنتی، تکثیر و پرورش آبزیان را با کشورهای سیرالئون و بنین امضا کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، در سفر پنج روزه ‘ غلامرضا رازقی’ معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران و هیات همراه به کشورهای غرب آفریقا شامل سیرالئون و بنین ، یادداشت تفاهم همکاری به امضای مسئولان شیلات این کشورها رسید.

در نخستین بخش از سفر هیات شیلات ایران به سرپرستی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران، رازقی با ژان باپتیوت دگبی Jean Baptiot Degbey) ) مدیرکل شیلات بنین دیدار و زمینه همکاری فی مابین مورد بحث ، بررسی و توجه دو طرف و آمادگی سازمان شیلات ایران برای توسعه همکاری در کلیه زمینه های شیلاتی مورد تاکید طرفین قرار گرفت و رئیس سازمان شیلات ایران و هیات همراه از بندر صیادی کشور بنین بازدید کردند.

رازقی در دیدار با سوکوکابیا (Sooccoh Kabbia) مدیرکل شیلات کشور سیرالئون تمایل شیلات کشورمان را برای هر گونه فعالیت مشترک شیلاتی میان دو کشور به ویژه همکاری در زمینه های صید سنتی، تکثیر و پرورش آبزیان و آموزش کارشناسان شیلات سیرالئونی اعلام کرد و در پایان این دیدار طرفین یادداشت تفاهم همکاری بین شیلات دو کشور را امضاء کردند.

گفتنی است در این سفر پنج روزه فعال کردن بخش خصوصی ایران و این کشورها در زمینه صید، صیادی و آبزی پروری، ارایه خدمات فنی – مهندسی به منظور طراحی و ساخت استخرهای پرورش آبزیان و ساخت قایق های صیادی از مهم ترین مباحث قابل پیگیری طرفین بود که مورد تاکید قرار گرفت و با اتکا به ارایه نظریه شیلاتی و امضای یادداشت تفاهم با طرف سیرالئونی مقرر شد طی مدت چهار ماه آینده یک نفر کارشناس از معاونت آبزی پروری و یک نفر کارشناس از معاونت صید و بنادر ماهیگیری به کشور سیرالئون اعزام شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×