اخبار فرش ماشینی

ششمین نمایشگاه بین المللی کفپوشها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

ششمین نمایشگاه بین المللی کفپوشها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته در صبح روز ‌شنبه مورخ ۱۵/۰۶/۹۳ در فضایی به وسعت ۱۳۱۰۰ مترمربع در ۸ سالن از محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با حضور ولی ا… افخمی معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت، گلنار نصرالهی مدیرکل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهندس مروج حسینی رئیس هیئت مدیره و آقای رئیس زاده دبیرکل انجمن صنایع نساجی ایران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه بیش از ۱۰۸ شرکت‌کننده داخلیِ و ۴ تولیدکننده خارجی فرش ماشینی، موکت و کفپوش حضور داشتند که به ارائه‌ی آخرین دستاوردهای خود پرداختند. که شرکتهای خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه از کشورهای ترکیه، چین و تایوان هستند. نمایشگاه کفپوش امسال نسبت به سال گذشته به ترتیب ۱۵درصد رشد داشته است.

در این نمایشگاه انواع فرش، صنایع و تجهیزات وابسته، تولیدکنندگان نخ، طراحی فرش، دستگاههای خط تولید، انواع کفپوش، موکت، قطعات و ماشین آلات مربوطه و مواد اولیه عرضه می‌شود. علاوه بر این محصولات نشریات تخصصی نساجی نیز در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. موارد نوآوری که در نمایشگاه امسال به چشم می خورد عرضه فرشهای ضد لک، ضد آب و ضد میکروب می‌باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

برگزاری نشست هم اندیشی رؤسای اتحادیه ها، برگزاری کارگاه آموزشی طراحی فرش ماشینی و حضور دو هیئت تجاری و بازرگانی خارجی از برنامه های جانبی ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کفپوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته خواهد بود.

صنعت فرش ماشینی به دلیل قدمت آن و توان متخصصان کشورمان در زمینه‌ی تولید این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. بیش از ۲۵ درصد از اعضای انجمن صنایع نساجی ایران تولیدکنندگانِ فرش ماشینی هستند که به دلیل درخشش تولیدات آنها در بازار جهانی و گستردگی صنایع وابسته به آن در میان کمیته های انجمن جایگاه ویژه ای دارند.

ششمین نمایشگاه بین المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی در ساعت ۱۶ عصر روز چهارشنبه مورخ ۱۸/۰۶/۹۲ به کار خود پایان داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×