اخبار نساجی

فروش جنرال موتورز در بازار چین افزایش یافت

شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا اعلام کرد میزان فروش این شرکت در چین طی ماه گذشته با ۱۱.۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از ۲۲۷ هزار دستگاه رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فرانس پرس شرکت جنرال موتورز طی بیانیه ای اعلام کرد علی رغم بحران مالی منطقه یورو و مشکلات اقتصادی جهان ، میزان فروش این شرکت در بازار چین طی ماه آوریل با رشد روبرو شده است .

بر اساس این گزارش میزان فروش جنرال موتورز در چین طی ماه گذشته با ۱۱.۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از ۲۲۷ هزار دستگاه رسیده است . بر این اساس میزان فروش جنرال موتورز در چین در چهار ماه نخست امسال نیز با ۹.۴ درصد رشد به بیش از ۹۷۲ هزار دستگاه رسیده است .

کوین ویل رییس جنرال موتورز در چین تاکید کرد میزان فروش این شرکت در ماه می در بازار چین به بیش از یک میلیون دستگاه خواهد رسید . جنرال موتورز سال گذشته ۲.۵ میلیون دستگاه خودرو در بازار چین به فروش رسانده است . چین در سال ۲۰۰۹ میلادی با پیشی گرفتن بر آمریکا به بزرگترین بازار خودروی جهان تبدیل شده است . میزان فروش خودرو در چین طی سال گذشته با ۲.۵ درصد رشد به ۱۸.۵۱ میلیون دستگاه رسیده است . این رقم در سال ۲۰۱۰ با رشد ۳۲ درصدی روبرو شد .

این گزارش حاکی است میزان فروش خودرو در بازار چین در سه ماه نخست ۲۰۱۲ با ۳.۴ درصد کاهش نسبت به سال قبل به کمتر از ۴.۷۹ میلیون دستگاه رسیده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×