اخبار نساجی

مدیرعامل راه آهن:توسعه خطوط و افزایش قطارهای مسافری در دستور کار است

 

مدیرعامل راه آهن:توسعه خطوط و افزایش قطارهای مسافری در دستور کار است

زاهدان – معاون وزیر راه و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه خطوط ریلی و افزایش قطارهای مسافری در اقصی نقاط کشور بویژه مناطق غیربرخوردار در دستور کار دولت است.

به گزارش ایرنا، ‘عبدالعلی صاحب محمدی’ چهارشنبه شب به خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: بر این اساس و به منظور جلوگیری از اتلاف وقت مسافران، قطار مستقیم و مستقل تهران – زاهدان بدون نیاز به توقف در ایستگاه کرمان از اردیبهشت ماه سال آینده راه اندازی می شود.

هم اینک قطار مسافری تهران – زاهدان برای پیاده و سوار شدن مسافران توقفی حدود دوساعته در ایستگاه کرمان دارد.

معاون وزیر راه اظهار داشت: دولت با نگاهی عدالت محور و به نرخ امروز افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال برای رسیدن راه آهن به سیستان و بلوچستان هزینه کرده تا زیرساخت های توسعه استان شکل گرفته و از استعدادهای منطقه به نحو مطلوب بهره گیری شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

صاحب محمدی با اشاره به موقعیت راهبردی سیستان و بلوچستان با داشتن مرزهای طولانی و دسترسی آن به آبهای آزاد گفت: خط آهن در دست ساخت چابهار – زاهدان – مشهد علاوه بر توسعه ترانزیت کالا ، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی منطقه، دسترسی ایران به کشورهای شرقی و کشورهای مشترک المنافع ‘ cia’ را تسهیل می کند

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×