اخبار نساجی

۴۲۶ میلیارد ریال ارزش معاملات فرابورس ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

426 میلیارد ریال ارزش معاملات فرابورس ایران

تهران- ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابجایی ۸۳ میلیون اوراق بهادار، به ۴۲۶ میلیارد ریال رسید.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در حالی که بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس ، بانک ایران زمین در بازار دوم با جابجایی۳۴ میلیون و ۵۱ هزار سهم و نرخ هزار و ۳۶۴ ریال از آن خود کرد کمترین حجم معاملات را شرکت سبحان دارو در بازار اول با خرید و فروش ۲ هزار و ۷۰۷ سهم و نرخ ۱۳ هزار و ۲۸ ریال انجام داد.

بیشترین افزایش قیمت را عمران و توسعه شاهد با افزایش قیمت ۴.۸ درصد در بازار اول فرابورس ایران و با نرخ ۳ هزار و ۴۴۰ ریال داشت. بیشترین کاهش قیمت را نیز افرانت در بازار اول فرابورس با کاهش قیمت ۴.۹ درصد و نرخ ۱۱هزار و ۳۱۳ ریال کسب کرد.

**حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق اجاره امید با جابجایی ۱۱۶ هزار و ۵۹۰ برگه داشت. حجم اوراق دیگر به ترتیب ۶۴ هزار و ۴۴۰ برگه ماهان۲، ۱۲ هزار و ۵۳۰ برگه مشارکت نارنجستان، ۳ هزار و ۶۰ مشارکت نفت فصلی، هزاربرگه مشارکت مسکن مهر، ۷۹۰ برگه اجاره سامان، ۷۴۰ برگه اجاره جوپار، ۶۷۰ برگه مشارکت بوتان،۲۰۱ برگه مشارکت ایران شرق و ۹۰ برگه گواهی سپرده سعدی به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد.

قیمت امروز اوراق تسهیلات مسکن حدود یک تا دو درصد افزایش داشت و در مرز۷۲ هزار ریال مبادله شد.

**بلوک ۱۵ درصدی لیزینگ ایرانیان در فرابورس

شرکت گسترش تجارت کالای ایرانیان ۱۵ درصد از سهام لیزینگ ایرانیان را دوشنبه ۱۵ اسفند از طریق بازار فرابورس عرضه می­کند.

تعداد ۱۵۰ میلیون سهم از سهام شرکت لیزینگ ایرانیان معادل ۱۵ درصد از سهام این شرکت به قیمت پایه هر سهم ۳ هزار و ۸۵۰ ریال، به صورت بلوکی و با شرایط نقد و یا نقد و اقساط، دوشنبه ۱۵ اسفند در بازار فرابورس عرضه می­شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×