اخبار فرش ماشینی

مهار حریق پس از تلاش ۴ساعته آتش نشانان

جزئیات آتش سوزی در واحد فرش ماشینی آران و بیدگل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

آتش سوزی گسترده یک واحد ریسندگی و فرش ماشینی در شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل گفت: در این حادثه که ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه شامگاه دیشب به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد، آتش‌نشانان همراه با ۱۵ دستگاه خودروی سنگین عملیاتی آتش‌نشانی آران و بیدگل، کاشان، ارتش و شرکت فولاد به همراه ۲۰ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

احمد دهقانی افزود: آتش‌سوزی گسترده از قسمت انبار شرکت فرش آغاز شده بود و به علت وزش باد حدود نیم ساعت آتش گسترش یافت به دو سوله مجاور هم سرایت کرد.

وی گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه همزمان با اجرای عملیات تخلیه، ایمن‌سازی و سرد کردن سوله‌های شرکت‌های مجاور، نسبت به خاموش کردن شعله‌های آتش در انبار و ۲ سوله این شرکت، اقدام و آتش را قبل از گسترش به شرکت‌های مجاور و بروز خسارت بیشتر مهار کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل با بیان اینکه علت دقیق وقوع این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است، افزود: این حادثه مصدوم جانی نداشت.

شهرستان آران و بیدگل با برخورداری از سه شهرک صنعتی و افزون بر ۸۰۰ شرکت تولیدی و جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفری در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×