اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌ها

شرکت ابریشم ماهان دلیجان و موفقیت در اخذ گواهی نامه استاندارد اوکوتکس اتریش

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت الیاف ابریشم ماهان پس از طی کردن مراحل تست و ارزیابی موفق به اخذ گواهی نامه استاندارد معتبر اوکوتکس اتریش گردید.
نشان استاندارد اوکوتکس علاوه بر اینکه برای شرکت دارنده آن یک مزیت بزرگ محسوب می شود و نشان دهنده سلامت آن برای محیط زیست و بدن انسان می باشد، برای شرکت های پایین دستی که الیاف شرکت ابریشم ماهان را خریداری می کنند نیز به عنوان یک برگ برنده محسوب می شود. مثلا شرکت ریسندگی که از این الیاف نخ تولید می کند در پروسه ای بسیار ساده تر و کوتاه تر قادر به اخذ استاندارهای اوکوتکس خواهد شد چرا که الیاف مصرفی دارای گواهی تایید شده اوکوتکس می باشد.

مجله کهن به نوبه خود این موفقیت را به مدیران و کارکنان این شرکت تبریک گفته و برای ایشان آرزوی پیشرفت های روز افزون دارد.

درباره شرکت ابریشم ماهان شرکت الیاف ابریشم ماهان که یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی بازرگانی ابریشم ماهان می باشد، در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید و هم اکنون یکی از برجسته ترین تولید کنندگان الیاف پلی استر در ایران با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰۰۰ تن می باشد. از مهمترین محصولات این شرکت می توان به تولید الیاف ۱.۵ دنیر با تناسیته بالا در رنگ های متنوع و مشکی جهت تولید نخ اسپان بصورت صددرصد و ملانژ در صنایع ریسندگی اشاره نمود. با توجه به کیفیت ویژه ی محصولات تولید شده، این الیاف دارای کاربرد در صنایع ریسندگی و پوشاک، منسوجات بی بافت، موکت سازی و نخ فرش و … می باشد.■

 

اخذ گواهی نامه استاندارد اوکوتکس اتریش - شرکت ابریشم ماهان دلیجان
اخذ گواهی نامه استاندارد اوکوتکس اتریش – شرکت ابریشم ماهان دلیجان

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×