اخبار نساجی

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی عادلانه و کاملا قانونی است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تهران – معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ضمن تکذیب برخی زمزمه ها در خصوص غیر قانونی بودن تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی گفت: این اقدام عادلانه و منصفانه دولت کاملا منطبق بر قانون است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،’ لطف الله فروزنده‘ تصریح کرد: هر کسی صلاحیت ندارد که درخصوص غیر قانونی بودن تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اظهار نظر کند، بلکه بررسی این موضوع در صلاحیت هیات تطبیق مقررات مجلس است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری، تاکید کرد: بنده به عنوان یک کارشناس مسائل اداری با اطمینان اعلام می کنم که تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مشکل قانونی ندارد و ساماندهی وضعیت این نیروها یکی از مطالبات به حق نمایندگان مجلس بوده که به یاری خداوند در حال تحقق است.

وی با اشاره به روند رسیدگی و بررسی مصوبات دولت از سوی مجلس، خاطرنشان کرد: این طرح از سوی هیات تطبیق مورد بررسی قرار می گیرد و نتایج آن از سوی رئیس مجلس به دولت برای رفع ایرادات اعلام که در صورت رفع ایرادات مشکل حل می شود و در غیر این صورت مصوبه دولت ابطال می گردد.

فروزنده افزود: ما بر اساس ماده ۱۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری اقدام کردیم و اعلام شده هرکجا تصدی گری هست یا به اصل ۴۴ قانون اساسی مربوط می شود، تعاونی شکل بگیرد و خود نیروها سهام دار آن شوند که این قطعا عادلانه تر از آن است که یک عده ای به شکل برده داری بخشی از حقوق کارکنان را برداشت کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×