اخبار نساجی

جبران احساس حقارت القا شده از سوی غربی ها از دستاوردهای مهم این انقلاب بود

 

رسیدن به استقلال،آزادی ،خودباوری و جبران احساس حقارتی که از سوی جهانخواران القا شده بود از عمده دستاوردهای پیروزی این انقلاب بزرگ بود .
سینا فومنی در در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت،معدن و تجارت،با اشاره به دستاوردهای این انقلاب بزرگ گفت:البته انتظار بیش از این بود و باید با حرکت و تلاش بیشتر و پیروی از دستورات اسلام و مقام معظم رهبری مدظله العالی و با تاییدات خداوند متعال انشاءا.. به وضعیت مطلوب تر برسیم .
به اعتقاد رییس ستاد تبلیغات وزارت صنعت ،معدن و تجارت ،اعتماد و ایمان مردم به اسلام ناب،نقش بی بدیل رهبری و اطاعت ازرهبری  و وحدت همه مردم از عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است .
سینا فومنی عملکرد حوزه خود را از فجر ۸۹ تا فجر امسال اینگونه برشمرد:
*ترویج و توسعه فرهنگ نماز با انتخاب و بهره گیری از روحانیون فاضل و عامل و استفاده از رو حانیون واجد شرایط در غیاب آنها و اقدامات آموزشی ،نظارتی ،تشویقی و تبلیغی
*ترویج و توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با اجرای بخشی از دستوالعمل های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر
*ترویج وتوسعه فرهنگ قران و آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن
*تهیه پلاکاردها و تراکت ها و بنرهای حاوی پیام هایی از کلمات درباره معصومین علیهم السلام و امام راحل (ره)و مقام معظم رهبری متناسب با مناسبتهای مذهبی
*ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در میان کارکنان با برگزاری جلسات سخنرانی توسط نخبگان در خصوص فلسفه حجاب و انتخاب بانوانی که از نظر حجاب نمونه بوده اند با تقدیم لوح تقدیر و هدایا .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×