اخبار نساجی

سیاست های محدودکننده و افزایش بوروکراسی توصیه نمی شود

 

سیاست های محدودکننده و افزایش بوروکراسی توصیه نمی شود

 

در شرایطی که با اعمال فشار و تشدید تحریم ها مواجه هستیم اتخاذ سیاست های محدود کننده که پیام آن افزایش بوروکراسی است به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

محمد نهاوندیان رییس اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با خبرنگار موج با اعلام این مطلب اظهار داشت: ایران با صادرات خدمات فنی و مهندسی از توان بالقوه ای برای افزایش درآمدهای ارزی برخوردار است.

وی با اشاره به رشد قابل توجه صادرات خدمات فنی و مهندسی کشور افزود: در شرایط کنونی امکان صادارت این خدمات از سوی ایران به مراتب بیشتر شده است زیرا قدرت رقابت پیمانکارات ما نسبت به سال های قبل رشد قابل توجه تری یافته است.
نهاوندیان ادامه داد: در شرایط کنونی و با توجه به افزایش قیمت ارز ارائه خدمات در حوزه سلامت برای ما مقرون به صرفه است زیرا خدمات درمانی در ایران نسبت به سایر کشورها ارزانتر تمام می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رییس اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اتخاذ سیاست تشویقی از سوی دولت برای افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی تصریح کرد: به طورقطع در شرایطی که کشور با افزایش فشارها و تحریم ها مواجه است لازم است تا با اتخاذ سیاست های تشویقی زمینه تسهیل تجارت را مهیا کنیم.

رییس پارلمان بخش خصوصی خاطرنشان کرد: اتخاذ سیاست هایی که رویکرد آنها اعمال محدودیت و فشار در بخش تجارت است قطعا منجر به نتیجه مطلوب نمی شود.
نهاوندیان متذکر شد: در شرایط کنونی اتخاذ رویکرد تشویقی و ترغیبی که منجر به تسهیل تجارت شود تنها راهی است که می تواند ما را به توفیق برساند بنابراین اتخاذ سیاست های محدود کننده که منجر به افزایش بوروکراسی می شود را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×