اخبار فرش ماشینی

استقرار صنایع پوشاک در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران بلامانع شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

استقرار صنایع پوشاک در شعاع 120 کیلومتری تهران بلامانع شد

 

مدیرکل دفتر امور نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با تصویب کارگروه حمایت از تولید استقرار واحدهای غیرآلاینده صنایع پوشاک در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران و ۵۰ کیلومتری شهرهای بزرگ بلامانع شد.

مهندس مهدی اسلام پناه با بیان این مطلب افزود: براساس مصوبه ای قدیمی استقرار تمام صنایع تولیدی در شعاع ۱۲۰ کیلومتری کلان شهر تهران و ۵۰ کیلومتری شهرهای بزرگ ممنوع شده است.

وی ادامه داد: اما صنایع تولیدی پوشاک هیچ آلایندگی ندارند و جزو صنایع سبز و پاک محسوب می شوند، بنابراین نباید جزو صنایع تولیدی آلاینده به شمار آیند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اسلام پناه اظهار داشت: براساس مصوبه اخیر کارگروه حمایت از تولید استقرار کارخانه های تولید پوشاک در شعاع تعیین شده بلامانع است که این امر به توسعه این صنعت کمک خواهد کرد.

مدیرکل دفتر امور صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت تصریح کرد: با تصویب این طرح توسعه صنایع تولیدی پوشاک امکان پذیر می شود و این امر به افزایش تولید و صادرات محصولات پرارزش نساجی و پوشاک منجر می شود.

وی افزود: همچنین استقرار واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی در بلندمدت به توسعه تولید پوشاک بدون کارخانه و تقویت زنجیره تولید خوشه ای که راهکار مناسبی برای توسعه این صنعت است کمک خواهد کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×