مد و پوشاک

تولیدی‌های پوشاک مناسب حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: از تولیدکنندگانی که پوشاک مناسب تولید کنند، حمایت می‌شود.

ناهید شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: سرمایه‌گذارانی که بخواهند در زمینه پوشاک مناسب سرمایه‌گذاری کنند به امور بانوان استانداری فارس مراجعه کرده تا شرایط و تسهیلات مورد نیاز در اختیار آنان قرار گیرد.
شمس اضافه کرد: تولید پوشاک مناسب و در شان بانوان از ضرورت‌های جامعه امروز است و ما نیز به دنبال تحقق این موضوع هستیم.
وی ادامه داد: افرادی که در عرصه تولید پوشاک مناسب فعالیت می‌کنند، در واقع نیک‌اندیشان حجاب و عفاف نامیده می‌شوند.
این مقام مسئول تصریح کرد: باید در موضوع حجاب و عفاف به این باور برسیم که خانواده‌ها با پوشش مناسب می‌توانند امنیت جامعه را به دنبال داشته باشند.
وی گفت: باید موضوع عفاف و حجاب امروز در خانواده‌ها از ابتدای ازدواج جوانان مورد توجه قرار گیرد، به نوعی که آنها این موضوع را در برنامه خود قرار دهند و تربیت فرزندان را با حجاب مناسب از کودکی آموزش دهند.
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری فارس بیان داشت: همچنین موضوع آموزش حجاب و عفاف باید در مهدهای کودک نیز آموزش داده شود و مربیان با رویکردهای قرآنی آموزش‌های خود را ارائه دهند.
وی همچنین رسانه‌ها را در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: رسانه‌ها باید بیش از پیش به موضوع حجاب پرداخته و آن را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند تا شاهد یک جامعه پویا با حجاب مناسب و در خور و شأن جامعه اسلامی باشیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×