اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

بروکراسی اداری مهمترین دغدغه صنعتگران بخش فرش ماشینی است

 نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: بروکراسی اداری و همچنین مشکلات موجود در واردات و صادرات کالا از جمله مهم ترین دغدغه های صنعتگران بخش فرش ماشینی است.

به گزارش کجله نساجی کهن به نفل از خبرنگار مهر، سیدجواد ساداتی نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته کاشان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاشان و آران و بیدگل به واسطه حضور صنایع مختلف به خصوص صنعت فرش به بزرگترین قطب تولید فرش ماشینی ایران تبدیل شده است، اظهار داشت: حضور سرمایه گذاران صنعت فرش از دیگر شهرهای ایران در کاشان و آران و بیدگل نشان از پیشرو بودن این منطقه در صنعت فرش ماشینی است.

وی با اشاره به اینکه منطقه کاشان زادگاه فرش در ایران است، ابراز داشت: با توجه به نیاز صنعتگران، بازرگانان و کارآفرینان این حوزه به برپایی نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی در کاشان با پیگیری‌های سه ساله قرار شد سیاست گذاری و برنامه ریزی برگزاری این نمایشگاه در کاشان را اتاق بازرگانی انجام دهد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل یکی از دستاوردهای برگزاری نمایشگاه‌هایی این چنینی را توسعه صنعت گردشگری در کاشان دانست و تصریح کرد: حضور تجار و بازرگانان از گوشه کنار ایران و جهان در یک رویداد مثل نمایشگاه فرش می‌تواند باعث افزایش شناخت بیشتر شرکت کنندگان نسبت به ایران شود به نحوی که این افراد خود به عنوان مبلغ می‌توانند در شهر و کشور خود برای کاشان تبلیغ و باعث جذب گردشگران دیگر شوند.

وی با بیان اینکه صنعتگران و تولیدکنندگان به واسطه رونق تولید و کارآفرینی مورد احترام مردم و همچنین مسئولین هستند، خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش خود را برای حل و فصل مشکلات کارآفرینان به کار بندند.

ساداتی نژاد بروکراسی اداری و همچنین مشکلات موجود در واردات و صادرات کالا را از جمله مهمترین دغدغه صنعتگران بخش فرش ماشینی دانست و اذعان داشت: پیگیری مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان منطقه کاشان و آران و بیدگل را با جدیت ادامه می‌دهیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×