اخبار فرش ماشینی

پیشنهاد فرصت سرمایه گذاری بی نظیر در صنعت فرش دستباف

با سلام خدمت مدیریت محترم

من به همراه دوست و همکارم در زمینه اختراع دستگاه تولید فرش دستباف توسط رباط  به دستاورد بی نظیری رسیده ایم و توانسته ایم دستگاهی بسازیم که قادر می باشد تا فرش دستباف با گره ترکی ببافد (همانگونه که مستحضر هستید گره ترکی جزو بهترین و مستحکم ترین گره های فرش دستباف کشور و دنیا محسوب می شود)

این دستگاه قادر می باشد تا فرش  ۱۲ متری با رج۵۰- ۸۰ را در عرض ۴ ماه ببافد.(بسته به انتخاب بافنده)

طراحی و ساخت این رباط به منظور فراهم کردن زمینه های نوآوری و خلاقیت بیشتر در بافت فرش و افزایش تولید و در جهت تامین نیازهای داخلی و خارجی کشور صورت گرفته است.

ما نمونه کانسپت دستگاه را که قادر است هرفرش را به اندازه دلخواه با یکصد نوع رنگ در ابعاد و اندازه های مختلف ببافد طراحی و اختراع کرده ایم ، از مزایای دستگاه فوق می توان به : کاهش زمان بافت فرش ، بالا بودن کیفیت فرش تولیدی، طولانی بودن عمر محصول ، قابل تنظیم بودن برای هر نوع نقشه ، رج و اندازه و کاربری آسان به دست یک نفر اشاره کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

لازم به ذکر است که ما طراحی و ساخت دستگاه فوق را در مدت ۹ سال به پایان رسانیده ایم .

در صورت علاقمندی به کسب اطلاعات بیشتر ، توجیه اقتصادی سرمایه گذاری  ، آنالیز هزینه ها ، شرایط همکاری و واگذاری طرح و مشاهده نمونه بافت و گره انجام گرفته توسط دستگاه فوق می توانید با شماره همراه اینجانب ۰۹۱۲۱۸۸۸۱۹۰ یا ایمیل PTAS1381@GMAIL.COM با من تماس حاصل فرمائید.

لازم به ذکر است که ما علاقمند هستیم تا طرح را به صورت انحصاری به یک سرمایه گذار قدرتمند واگذار کرده و خودمان نیز تا هر مدت لازم در کنار تولید کننده و خریدار طرح حضور یافته و با انتقال کامل دانش فنی و اطلاعات کامل در این زمینه موفقیت سرمایه گذار طرح را تامین و تضمین نماییم. تاکید بر این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که مدت زمان بازگشت سرمایه با محاسبات موجود و تحقیقاتی که در بازار هدف انجام داده ایم کمتر از یکسال می باشد.

با آرزوی توفیق روز افزون شما بزرگواران

 اختریار

توجه : 

مجله نساجی کهن به عنوان مرجع فرش ماشینی و کفپوش تنها مطلب فوق را برای اطلاع رسانی منتشر نموده است و هیچ مسئولیتی نسبت به صحت و یا عدم صحت مطلب فوق ندارد و  آنرا تائید نمی کند. 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×